Gabinova

Bellefroid Fr

Indien we opnieuw een keuze moeten maken, dan zal het zeker Gabinova zijn! Zeer correct !

Geven goed advies en zeer vlug.

Iwan

Complete levering aan huis, met goede uitleg, en goede service

Steve Vandezande

Top

Zeer vlotte communicatie

Fam. Kamp

Prima te woord gestaan en goede aflevering.

Klantvriendelijk

R.Martens

Zeer goed en bij telefonisch contact ook nog veel tips mee gekregen voor montage

alles onder 1 dak

Sven R.

Perfecte afwikkeling.

snelle levering.

E.L de Kleijn / Life's Beautiful

De service van dit bedrijf, gaat verder dan alleen verkoop. Zij leveren échte klantvriendelijkheid, tot ver over de drempel. Meerdere keren vergat ik de buizen mee te bestellen, maar het was geen... De service van dit bedrijf, gaat verder dan alleen verkoop. Zij leveren échte klantvriendelijkheid, tot ver over de drempel. Meerdere keren vergat ik de buizen mee te bestellen, maar het was geen enkel probleem voor hen. Zij loste het in no time op. Daarbij komt de bestelling gelukkig ook optijd binnen. Zij denken met de klant mee en zoeken altijd naar een gepaste oplossing. Ook werd er vertrouwen in de klant gesteld, u kunt ze altijd om hulp vragen en advies. Zo heb ik ook ooit een schaar opgestuurd gekregen, om een korf op maat te knippen. Ik had hem 5 cm te hoog besteld. Wij werden in het hele proces gesteund en wij konden trots zijn op het resultaat. Super mannen zijn het. Aan de telefoon, op de werkplaats, tijdens het bezorgen én via de mail. Dank jullie wel kanjers!!!!!

Eerlijk advies, klantenservice, respectvol, enorm vriendelijk , geduldig en het meedenken.

Henk

Gabinova via internet de website gevonden, gewenste artikelen met de tool makkelijk zelf samen te stellen en tot volle tevredenheid snel geleverd.

Goede kwaliteit prijsverhouding, service en klantvriendelijkheid.

Danny

Snelle levering, mooie stenen

Snelle levering, mooie stenen

Van de kreeke

Mooi materiaal en levering op tijd zoals beloofd

Er waren wat uitbuik ijzers te weinig geleverd en na het vragen voor extra werden deze zonder vragen nagestuurd.