Gabinova

Dekker

Goed bedrijf denk met je mee

Vriendelijk personeel, genoeg voorbeelden van de schanskorven.

Privé

Positief over gans de lijn.

Update en service.

Michael

Snel en goede prijs

Snelheid van reageren

Richard Verbeek

Telefonisch zeer goed advies gekregen en er wordt goed naar je wensen geluisterd. Binnen een paar uur een correcte offerte binnen op de mail.

Luisteren naar de klant,

DEGROO

Prettige samenwerking

Klantvriendelijk

De Keersmaecker Freddy

Top service steenkorven zijn volgens mijn plan opmaat gemaakt passen perfect goede communicatie,tot de productie en levering.

Telefonisch contact en goede afspraken.

Daan.van.geest@gmail.com

Goede informatie en hulp bij het bestellen prima communicatie

Stiptheid en correcte afhandeling

Fam. van Don, Arnhem

Fantastische telefonische service, altijd vriendelijk, zelfs met een "kleine bestelling" blijf je koning. Ruim binnen de afgesproken levertijd geleverd. We zijn door vrienden geattendeerd en hebben... Fantastische telefonische service, altijd vriendelijk, zelfs met een "kleine bestelling" blijf je koning. Ruim binnen de afgesproken levertijd geleverd. We zijn door vrienden geattendeerd en hebben geen spijt.

Dat de klant, hoe klein ook altijd super behandeld wordt!

Eshuis

Nee

Particulier

Bij de bestelling zat een buis van 2,5 m en men belde mij op om te vragen waarvoor deze diende. Na korte uitleg tegen die Mr begreep hij het en was de levering ok.
Ik had een lengte besteld van...
Ik had een lengte besteld van 3,2 m en deze heeft men gesplist in 2,2 en 1 m. Hadden ze mij daarvoor gecontacteerd was het beter geweest, ik had liever 2 x 1,6 m gehad.
Anders was alles ok qua aantal, bijhorigheden, enz ...

Tel contact voor navraag (zie hierboven)