Gabinova

Ineke

Zeer goed! De eigenaar persoonlijk gecomplimenteerd met de website. Wij waren in de buurt en hebben een bezoek gebracht aan het bedrijf; zeer interessant en kregen nog wat tips mee.
De week...

Vooral de website is zeer opvallend. Ik heb nog nooit een site gezien die zo gebruiksvriendelijk is!
Foto’s die worden getoond komen geheel overeen met werkelijkheid.

Rudi priem

Ik heb hier bij juli al twee keer bestelt .ben heel tevreden ,het gemak op de website is groot pluspunt .doe zo verder ,heel tevreden klant.😃

De website het gemak van samenstelling van de korven ,en direct weet je de prijs .voor geen verbetering vatbaar.

Marnix

Vakkundig en klantvriendelijk, leveren kwalitatief goede producten

Klantvriendelijk bij telefonische vraag over product
Chauffeur heeft bij bezorging ook goede indruk achtergelaten

B.O. Gros

Zeer goede ervaring met Gabinova!
Snel offertetraject, goede prijs en netjes voor de deur op de afgesproken tijd geleverd.

Kwaliteit van de producten, aflever pakket (inclusief handschoenen en montage gereedschap)

Van den Broek

Het bedrijf was klant vriendelijk en zijn alle afspraken nagekomen.
Communiceerde goed of via de telefoon dan wel via de mail.

Komen afspraken na.

Positief

steeds correcte lecvering

Goed afgewerkt product.

Wordt op de hoogte gehouden wanneer product geleverd wordt.

Klaas Lensink

Top alles volgens afspraak snel geleverd

Zeer goed.

Ze hebben een heel mooi product. Een goede ploeg die de schutting plaatst.

W de Munck

Mijn ervaring met zakendoen met Gabinova is mij goed bevallen.
Aleen de tang die was mee geleverd om de netten te sluiten werkte niet naar behoren.

De maten van de netten die ik opgegeven had waren correct.
De levertijd van de bestelde netten waren ook juist.

Reactie Gabinova:

Hartelijk dank voor uw review. Bij kleine bestellingen leveren wij standaard gratis een waterpomp tang mee om de C-Ringen voor de deksel te buigen. Het is ook mogelijk om een Gabinova C-Ring tang mee te bestellen. Deze is speciaal ontworpen om het sluiten van de C-Ringen zo makkelijk mogelijk te maken. Na gebruik kunt u deze retourneren.