Gabinova

OWL Safety

Boven verwachting!

Toegankelijke website, eenvoudig bestellen op goede maat. Transparant over levering (tijdstip). Levering keurig op tijd.
De handschoenen zijn geschikt. (schuur-/scheurbestendig).
Producten...
De handschoenen zijn geschikt. (schuur-/scheurbestendig).
Producten naar wens en het resultaat is strak en netjes.

h.vos

Bbq rooster mindere kwaliteit. Geen Rvs, chroom laat los en roestvorming.

Prima haard

Erdal Yilmaz

Bestelling plaatsen ging heel makkelijk maar het leveren heeft iets langer geduurd dan normaal.
Had verwacht dat ze daar over een mail of belletje geven.
Moest er zelf achteraan gaan...
Had verwacht dat ze daar over een mail of belletje geven.
Moest er zelf achteraan gaan bellen wat de status is.
Bezorgen was voor de deur neergezet en weg was de bezorger niet eens aangebeld van u spullen zijn er want had eigenlijk de spullen ergens anders willen laten neer zetten

Goede duidelijke website

Reactie Gabinova:

Dank voor je review. We hebben dit intern besproken en gaan ons beraden op hoe we dit anders zouden kunnen doen qua communicatie. Wij nemen u feedback serieus en nemen dit mee. Nogmaals dank en... Dank voor je review. We hebben dit intern besproken en gaan ons beraden op hoe we dit anders zouden kunnen doen qua communicatie. Wij nemen u feedback serieus en nemen dit mee. Nogmaals dank en geniet van uw bestelling.

Jurgen Celis

Mooie website en makkelijk te bestellen

Snelle levering en kwaliteit materialen

particulier

Snelle service

hulpvaardig, snelle levering

De With

Zeer goed

Duidelijk, snel, eenvoudig

Toon Deckers

Komen afspraken na. Proberen zo snel mogelijk het gewenste bij de klant te krijgen. Als men zich heeft vergist bij de bestelling, dan kan dit nog worden aangepast als het binnen de termijn valt.

Maken datgene wat je gewenst hebt. Afspraak is afspraak.

Oplinus Christ

Correcte afspraken betreffende levering en kwaliteit van de steen korven.Zijn uiterst tevreden!!!

Het online bestellen is eenvoudig en zeer duidelijk.

Arno van der Giessen

Gebruiksvriendelijke maar vooral ook duidelijke website

Maatwerk.
Direct zien wat er nodig is aan vulling.
Snelle levering.

Remco Schouten

Prima ervaringen. Leveren wat is afgesproken. Leertijd mag iets korter.

Kwaliteit producten. Service gericht.