Gaaf-valkenburg.nl

Gaaf-valkenburg.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Gaaf-valkenburg.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company491
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Gaaf-valkenburg.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 491 ervaringen.

punctueel en netjes

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ervaring is erg goed. artikel goed te bestellen, levering goed en netjes.

Coen Jek
Coen Jek

Service en klantgerichtheid !

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekende service en prima advies!.

Marianne

Pakje past in brievenbus

Retourzending is niet gratis

Score voor Gaaf-valkenburg.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, mijn overhemd werd bezorgd in een doos die door de brievenbus past. netjes beschermd ingepakt. kan niet beter.

G. van den Broek
G. van den Broek

Goed, fijn geholpen.

Berry Luyben
Slecht (3/10)
Berry Luyben

Aardige mensen

PayPal kosten afvoeren of dienst niet aanbieden. Maten en filteren chaos oplossen.

Reactie Gaaf-valkenburg.nl:

Beste Berry,
Allereerst bedankt voor uw reactie. Graag willen wij reageren op uw punten.
Wat betreft de selectie vakjes ivm maatselectie moeten wij toegeven dat dit niet altijd optimaal is. Dit komt omdat dit een handmatig proces is, waardoor er wel eens wat fout gaat. We zullen proberen om op korte termijn dit weer zo snel mogelijk in up to date te krijgen. Daarnaast geeft u aan dat 1 t-shirt niet op voorraad was. Dit is correct. Dit kan 2 oorzaken hebben. Als ondernemer heb je helaas te maken met diefstal. Deze producten gaan helaas niet via de kassa en worden daardoor ook niet afgeboekt hetgeen betekend dat er wel eens een voorraadverschil ontstaat. Daarnaast zijn wij ook gekoppeld aan andere sites die als verkoopkanaal optreden. Het aanpassen van deze verkopen dient ook handmatig te gebeuren en gaat wel eens fout door de drukte. We willen ons hiervoor excuseren, maar geheel uitsluiten kunnen we dit niet. Wat betreft de retourkosten hebt u gelijk, maar als u om deze reden contact met ons had gezocht hadden wij er absoluut niet moeilijk over gedaan om de retourkosten te vergoeden. Tot slot maakt u nog een opmerking over kosten mbt paypal. Het voordeel van Paypal is dat u verzekerd bent voor de zending en u bij calamiteiten zoals bedrog het geld retour ontvangt. Als kleine ondernemer betalen wij hier bijna 4% kosten over. De keuze om voor paypal te kiezen ligt bij u als consument. Wij zijn dan ook van mening dat wij deze kosten doorberekenen aan de consument. Wij hebben een webwinkel keurmerk en betalen daar eveneens veel geld voor. We hebben dit keurmerk echter om consumenten er van te verzekeren dat we een betrouwbaar bedrijf zijn. Normale betaling via Ideal is dan ook gewoon gratis. Nogmaals excuses voor de door u opgedane negatieve ervaring en hopelijk kunt u een beetje begrip hebben voor de gehele situatie.

Score voor Gaaf-valkenburg.nl:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slechter kan het niet je ziet een shirt waar je oog op valt na het filteren op merk en maat. klik je op kopen krijg je echter niet de gefilterde maat en dus een m als je een selectie had van xxl. dan kies je nog wat uit voor de verzendkosten te drukken. krijg je de volgende dag zonder overleg of alternatief een mail dat alleen de twee producten verzonden zijn die ik als.l verzendkosten extra had besteld. ik ben gaan bellen en dan blijkt dit alles bekend te zijn. dat niet overleggen en zomaar iets afsturen waar ik de eventuele retour kosten van draag terwijl het product waar je voor kwam er niet bij mag zitten. daarnaast rekenen we hoge kosten voor paypal. erg slecht allemaal gaaf is het niet geweest.

Gerda Hilverda
Gerda Hilverda

Duidelijk, overzichtelijk, klantvriendelijk en een snelle service

Geen verbeterpunten kan ik benoemen

Geweldig.

Vlotte service

nvt

Super nette service.

Bedrijfsinformatie

GAAF Valkenburg is een hippe, trendy modewinkel in het centrum van Valkenburg. Voor zowel dameskleding als herenkleding kunt u bij GAAF Valkenburg terecht voor de nieuwste collecties van oa. PME Legend, Cast Iron, Vanguard, Maison Scotch, Penn & Ink, Summum, Geisha, Catwalk Junkie. Bezoek onze winkel in de Passage in Valkenburg of kom naar onze online webshop op gaaf-valkenburg.nl waar u het grootste gedeelte van onze collectie kunt terugvinden.
Adres
Passage 2