Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Global Green Media

Ze hebben aan een woord genoeg.....

De medewerkers zijn altijd behulpzaam en denken mee met je. Altijd behulpzaam en vol ideeën.

Libra Books & Art

Prima ervaringen

Vakbekwaam.
Professioneel.
Creatief.

Ook bereikbaar zijn tijdens lunchpauze.
Kwaliteit prima maar prijs aan de hoge kant.

De Driesprong

Een fijn bedrijf om mee te werken.

Snelle service.

Batouwe boomkwekerijen bv

Een goed bedrijf met een gedegen deskundigheid in huis.

ze weten waar ze mee bezig zijn

Greenpoint Advies

Aansprekende ideeën met een deskundige uitvoering.

Komen met goede ideeën over communicatie en verplaatsen zich goed in onze doelgroep. Vormgeving is fris en aansprekend.

Concepten behoeven soms wat meer toelichting. Vroeg inlassen van bespreking kan het product sneller in lijn brengen met verwachtingen (misschien).

Van Essen Interieurs & Keuken

Het is fijn werken met het creatieve team van G2O

We hebben altijd goed contact en er wordt snel gereageerd op onze wensen, verder vindt ik dat er goed geluisterd wordt naar onze wensen.

Klein Mode

Wij doen inmiddels ruim een jaar zaken met G2O, dit naar grote tevredenheid. Zowel op papier als online hebben wij successen geboekt met G2O!

- Elke keer het juiste ontwerp wat past bij ons bedrijf.
- Snel kunnen schakelen bij spoed! - Het uitgebreide contact en het advies voorafgaand aan de op te zetten marketingactie.
- Elke keer het juiste ontwerp wat past bij ons bedrijf.
- Snel kunnen schakelen bij spoed!

------------------------------------------------------------

Naar aanleiding van de verbeterpunten, is G2O hier direct mee aan de slag gegaan! Omgaan met feedback is dan ook een sterk punt van G2O!

- Flexibeler met openingstijden/telefonisch contact.
- Voorafgaand aan de marketingactiviteit helder kostenplaatje communiceren.
- Let op duidelijkheid van facturen!

EeStairs

Sinds oprichting van het bedrijf doen wij zaken met G2O. Zij verzorgen alles op het gebied van communicatie.

Over het algemeen hebben wij een erg goede ervaring met G2O en kunnen wij terugzien op een zinvolle samenwerking.

G2O zorgt ervoor dat je als bedrijf kunt kiezen uit verschillende opties. Met name bij het ontwerpen van een nieuw logo is hun deskundigheid erg nuttig gebleken.
Qua ontwerp, vormgeving en...
Qua ontwerp, vormgeving en advies overtrof men zelfs onze verwachtingen.
Ook zijn de offertes van het drukwerk erg scherp geprijst.

Soms is de (interne) communicatie wat chaotisch.
Onze voorkeur gaat uit naar één contactpersoon, maar dit was helaas niet altijd het geval.
Ook werden sommige van onze vragen over het...
Soms is de (interne) communicatie wat chaotisch.
Ook werden sommige van onze vragen over het hoofd gezien, waarschijnlijk doordat e-mails iets te haastig werden gelezen.
De levertijd van een aantal producten, die voor ons ontworpen waren, was aan de lange kant. Dit is op zich geen probleem, als het maar tijdig wordt meegedeeld, wat helaas niet altijd het geval was.