Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Hillco

Fijn samenwerking. Zeker aanbevelen bij andere.

De overtuigingskracht over eigen product/dienst zowel bij Gijs als bij medewerkers.

Niet iedereen (m.u.v. Cindy) doet altijd exact wat men beloofd. Dus opletten met dingen beloven of eventueel systematisch vastleggen wat er aan een klant wordt beloofd zodat het ook daadwerkelijk... Niet iedereen (m.u.v. Cindy) doet altijd exact wat men beloofd. Dus opletten met dingen beloven of eventueel systematisch vastleggen wat er aan een klant wordt beloofd zodat het ook daadwerkelijk uitgevoerd wordt.

Puer

G2O heeft ons nieuwe idee / bedrijf een professioneel gezicht gegeven.

Voornamelijk de uitstraling die G2O aan ons bedrijf heeft gegeven. Dan denk ik aan logo, website, tekst en brochure.

Topwind

De samenwerking met G2O is als positief ervaren. Kritische feedback over de aangeleverde ideën en pro-actief meedenken met de ontwikkeling van onze brochure. Daarnaast heeft G2O zich ingezet om onze... De samenwerking met G2O is als positief ervaren. Kritische feedback over de aangeleverde ideën en pro-actief meedenken met de ontwikkeling van onze brochure. Daarnaast heeft G2O zich ingezet om onze deadline voor het publiceren van de brochure te halen. De ontwikkelde brochure is in te zien op http://www.topwind.nl/pages/nl/topwind-ips--bps/bat-protection-system.php

Meedenken en kritische feedback over aangeleverde ideeën.
Inzetten om deadlines te halen.
Informele communicatie.

Dutchcreen BV

Prima ervaring.

Snel, klantgericht, flexibel, goede klik

nee

Buitenhuis Boskoop B.V.

Goede communicatie, klantvriendelijk en komt vertrouwd over.

GKB staalwerk

Goede gesprekken, adviezen en oplossingen! De gemaakte afspraken zijn op juiste wijze tot een einde gebracht.

Administratie en Belastingadviesbureau van de Merwe

Bedrijf heeft enorm goede ideeën, een laat dit in elk aspect van de organisatie terugkomen. Te denken aan; strategisch plan opstellen en daarna verwerken in huisstijl, website en aankleding kantoor.

Super doordachte ideeën en uitwerking hiervan.
Begeleiding van proces van begin tot eind.

MIeke Kampen

Mijn ervaringen zijn over het algemeen positief. G2O werkt snel en de werknemers zijn erg behulpzaam en doorgaans oplossingsgericht. In de snelheid schuilt wel een klein gevaar. De ontwikkeling van... Mijn ervaringen zijn over het algemeen positief. G2O werkt snel en de werknemers zijn erg behulpzaam en doorgaans oplossingsgericht. In de snelheid schuilt wel een klein gevaar. De ontwikkeling van de website is voor de klant vaak een dynamisch proces waardoor soms tijdens de ontwikkeling nog nieuwe wensen naar boven komen. Hier moet voldoende ruimte voor zijn. Vaak speelt ook mee dat naarmate de website verder van de grond komt, meer mensen binnen het bedrijf 'zich ermee gaan bemoeien'. Tot slot is er binnen G2O wat miscommunicatie geweest waardoor men aan verschillende websites aan het werken was terwijl dit niet de bedoeling was. Dit is naar tevredenheid opgelost.

- Snel
- Oplossingsgericht

- Interne communicatie
- Iets meer advies vanuit deskundig oogpunt kan voor de klant prettig zijn

VGS

G2O denkt mee en draagt ook oplossingen aan.

Batouwe boomkwekerijen b.v.

We hebben een goede en prettige samenwerking met hun team specialisten en die weten waar ze mee bezig zijn. Ik kan het u aanbevelen.

Een goed team dat uitstekend weet te creëren wat de klant wil.

soms komt het over dat het prijzig is, maar als ondernemer moet je denk ik ook naar het behaalde resultaat kijken.