Ik kon het heel goed vinden met de fysiotherapeut.

Ze luisteren goed naar de klachten en nemen het ook heel serieus.

Prima behandeld en goed uitgelegd bedankt daarvoor.

Toen standaardbehandelingen niet bleken te werken werd snel een andersoortige behandeling geadviseerd. Deze bleek snel een heel groot effect te hebben. Het niet doorworstelen met de eerste... Toen standaardbehandelingen niet bleken te werken werd snel een andersoortige behandeling geadviseerd. Deze bleek snel een heel groot effect te hebben. Het niet doorworstelen met de eerste behandeling sprak me aan. Overigens: Alle lof ook voor de eerste behandelaar

Vriendelijke benadering, goed kunnen praten over van alles en nog wat. Een vertrouwensrelatie opgebouwd.

Wanneer er sprake is van een Long COVID revalidatie traject

Ik vroeg me af waarom er niet meer naar mijn bekken is gekeken? Nu is mijn rug leidend geweest, dit heb ik zelf ook aangegeven maar als ik nu terug kijken en er met dierbaren over spreek vragen ze... Ik vroeg me af waarom er niet meer naar mijn bekken is gekeken? Nu is mijn rug leidend geweest, dit heb ik zelf ook aangegeven maar als ik nu terug kijken en er met dierbaren over spreek vragen ze zich af waarom ik niet naar een bekkenspecialist ben doorverwezen naast de (goede) fysiozorg.