Ans de Waal

Ze zijn aardig, deskundig, komen afspraken na. Prima

Een bekende die een vertrouwd adres zoekt met vriendelijke vakbekwame mensen

Goed bereibaar, snelle intake, duidelijke uitleg en plan, boven verwachting snel herstel. Vriendelijk, goed luisteren, helder advies

Deskundig, vriendelijk, betrouwbaar en betrokken

Petra van de Kant

Fysiotherapie met veel kennis en ervaring

De fysiotherapeut was duidelijk, onderzoekend, rustig, vakkundig en betrouwbaar.

Alex Westreenen

Een fysiotherapeut met veel ervaring.. rustig analyserend en gericht te werk gaan.
Als ik iets heb kan ik daar altijd terecht... een paar behandelingen en het is of verholpen of gezorgd voor verlichting

Dat onmiddellijk mijn klacht serieus werd genomen en direct werd gestart met de behandeling.Meteen resultaat.Nog niet meteen over,maar alleen hoop was eigenlijk al voldoende en die hoop gaf Manon... Dat onmiddellijk mijn klacht serieus werd genomen en direct werd gestart met de behandeling.Meteen resultaat.Nog niet meteen over,maar alleen hoop was eigenlijk al voldoende en die hoop gaf Manon mij ook.Terecht zo is gebleken

Recht op het doel af! Mijn onderbeen is prima behandeld!