Elke keer goed geholpen. Na een paar behandelingen zo goed als geen klachten meer

Fijne begeleiding en omgang. Fysiotherapeut laat blijken volledige kennis te hebben, hierdoor heb ik volledig vertrouwen in de fysiotherapeut, wat ik als erg prettig ervaar. Hangt een prettige sfeer... Fijne begeleiding en omgang. Fysiotherapeut laat blijken volledige kennis te hebben, hierdoor heb ik volledig vertrouwen in de fysiotherapeut, wat ik als erg prettig ervaar. Hangt een prettige sfeer als we oefeningen doen.

w.koerhuis

Binnen de afgesproken tijd, behandeling was het verholpen , uitleg , behandeling , contact was gewoon goed zou dat meerdere aanraden

Nauwkeurig onderzoek. Goede analyse. Begrijpelijke communicatie.

Enerzijds neemt mijn fysiotherapeut mij serieus en probeert hij mij door middel van passende oefeningen moed in te spreken om mijn lichamelijke klachten te weerstaan. Anderzijds leer ik van hem hoe... Enerzijds neemt mijn fysiotherapeut mij serieus en probeert hij mij door middel van passende oefeningen moed in te spreken om mijn lichamelijke klachten te weerstaan. Anderzijds leer ik van hem hoe ik met mijn chronische ziekte kan omgaan.

Jeroen

Arjan en zijn stagair Joris hebben mij heel goed geholpen.