Sandra P

De fysiotherapeut helpt mij zo enorm. Geeft mij enorm veel motivatie en laat me zien dat hard werken loont. Daarbij is er ruimte voor mijn dipjes en tegelijkertijd grappen we daar ook over. Zijn... De fysiotherapeut helpt mij zo enorm. Geeft mij enorm veel motivatie en laat me zien dat hard werken loont. Daarbij is er ruimte voor mijn dipjes en tegelijkertijd grappen we daar ook over. Zijn kunde en professionaliteit in combinatie met de klik en mijn inzet maken ons een goed team.

m.Peters

De aandacht en de zorg en de tijd die aan mij werd besteed is voor mij uitstekend en tevens het nazorgprogramma is perfect en op mij afgestemd.

Angela

Ze nemen tijd om naar je persoonlijke verhaal te luisteren en goed te kijken wat voor jou telt.

J.Muzo

Goede communicatie, goed in begrip, laag drempelig, vriendelijk en dienstbaar

Sanin Malicevic

Ontzettend fijn geholpen aan mijn klachten, de deskundigheid van de fysiotherapeut is uitmuntend. Rutige sfeer en er word echt naar je geluisterd.

Ria

Geen enkele klacht. Voel me in veilige handen . Persoonlijk contact prima!

V.Hulsman

Duidelijke uitleg over de behandeling en zeer goede begeleiding.

Chris van der Burg

Goede resultaten en adviezen, fijn contact, grondig onderzoek, niet over 1 nacht ijs gegaan.

Chris van der Burg