Frank Rouwen

Mede door de behandeling (scheurtje in kuitspier) kon ik na 3.5 week toch mijn trail in Oostenrijk lopen (weliswaar een kortere afstand, maar zonder pijn!). De 'pijnbank' (kneden in mijn kuit:)) en... Mede door de behandeling (scheurtje in kuitspier) kon ik na 3.5 week toch mijn trail in Oostenrijk lopen (weliswaar een kortere afstand, maar zonder pijn!). De 'pijnbank' (kneden in mijn kuit:)) en de oefeningen hebben daadwerkelijk de vruchten afgeworpen. Het was spannend of ik het zou redden, maar het is gelukt!

Helder en duidelijk in uitleg en goede brief aan huisarts vanwege verwijzing naar neuroloog.

Mijn fysiotherapeut was aangenaam in de omgang, nam mijn klachten serieus en was geruststellend tijdens onze contactmomenten. Ik had vertrouwen in zijn oordeel en kundigheid, en ik voelde mij erg... Mijn fysiotherapeut was aangenaam in de omgang, nam mijn klachten serieus en was geruststellend tijdens onze contactmomenten. Ik had vertrouwen in zijn oordeel en kundigheid, en ik voelde mij erg verzorgd en vriendelijk begeleid tijdens mijn herstel.

Zeer kundig en hartelijk. Voelde me serieus genomen en mijn probleem is adequaat aangepakt en uiteindelijk verholpen. Een dikke 10!

Met kind communiceren ipv met de ouders. Dit geeft kind vertrouwen en het gevoel serieus genomen te worden

Duidelijke diagnose en behandeling en advies om zelf op te volgen met thuis oefeningen.

Terry Dieperink

Heldere communicatie, duidelijk plan en effectieve behandeling.