Ben voor meerdere aandoeningen behandeld door beide fysio, super zowel het contact en ook de behandeling

Patrick Vroonland

De fysiotherapeut stelde snel het probleem vast waardoor de juiste behandeling gestart kon worden. Na de eerste behandeling was er al resultaat merkbaar. Na 3 behandelingen waren de klachten zo goed... De fysiotherapeut stelde snel het probleem vast waardoor de juiste behandeling gestart kon worden. Na de eerste behandeling was er al resultaat merkbaar. Na 3 behandelingen waren de klachten zo goed als over en kan ik weer vrijuit sporten.

Duidelijk en deskundig, vriendelijk en doortastend met vragen stellen.

Deskundigheid, goede behandeling, snelle service, de orde en netheid van de praktijk.

Gastvrijheid , vriendelijkheid , hygiëne , deskundigheid

Ik heb op het moment geen klachten meer aan mijn schouder, terwijl ik voor heel lange tijd hiermee heb rondgelopen! Arjan heeft me dus erg goed geholpen en in de behandeling de focus verlegt op... Ik heb op het moment geen klachten meer aan mijn schouder, terwijl ik voor heel lange tijd hiermee heb rondgelopen! Arjan heeft me dus erg goed geholpen en in de behandeling de focus verlegt op trainen en zo de klachten voorkomen in plaats van losmaken en steeds naderhand de klachten proberen weg te werken.