Arbeidsgerelateerde klachten was geen specialisme voor deze praktijk. Ondanks dat ik goed geholpen ben zou ik de praktijk niet voor arbeidsgerelateerde klachten aanraden, omdat ik denk dat andere... Arbeidsgerelateerde klachten was geen specialisme voor deze praktijk. Ondanks dat ik goed geholpen ben zou ik de praktijk niet voor arbeidsgerelateerde klachten aanraden, omdat ik denk dat andere praktijken daar nog meer kennis over hebben. Voor sport zou ik de praktijk/ de therapeut mij begeleidde wel aanraden.

Floor van Dongen

Jullie zijn de eerste zorgverleners in de afgelopen vijf jaar die mij het gevoel geven dat er perspectief is en dat ik zoveel mogelijk klachtenvrij door het leven kan gaan. Jullie willen mij echt... Jullie zijn de eerste zorgverleners in de afgelopen vijf jaar die mij het gevoel geven dat er perspectief is en dat ik zoveel mogelijk klachtenvrij door het leven kan gaan. Jullie willen mij echt verder helpen en kijken niet alleen binnen je eigen hokje

Bram bespreekt alles duidelijk, luistert goed en denkt met je mee. De behandelingen zijn altijd op tijd, wat ik erg fijn vind.
Ik vind het een prettige fysio, waardoor je goed behandeld wordt...
Ik vind het een prettige fysio, waardoor je goed behandeld wordt in een fijne sfeer.

Denkt mee over de mogelijkheden, het verloop en prognose van de behandeling.
Neemt de tijd om te luisteren.
Indien nodig doorverwijzing naar collega.

Hidde

Met de vele blessures in mijn voetbalcarrière heb ik veel fysio’s gezien, waarbij ik vaak niet tevreden was. Hier wel. Deskundig, duidelijk en een topbegeleider. Absolute aanrader bij een... Met de vele blessures in mijn voetbalcarrière heb ik veel fysio’s gezien, waarbij ik vaak niet tevreden was. Hier wel. Deskundig, duidelijk en een topbegeleider. Absolute aanrader bij een revalidatietraject.

Prettige vrolijke daadkrachtige en snelle benadering met professionele aanpak en goed communicerend.
Geeft vertrouwen en neemt de patiënt serieus.

Mijn fysiotherapeut was zorgzaam en behulpzaam.

Alle keren dat ik contact heb gehad, zowel via mail als telefoon, is er snel gelegenheid voor een behandeling. De behandeling wordt altijd in goed overleg uitgevoerd en daarbij krijg ik uitleg over... Alle keren dat ik contact heb gehad, zowel via mail als telefoon, is er snel gelegenheid voor een behandeling. De behandeling wordt altijd in goed overleg uitgevoerd en daarbij krijg ik uitleg over wat de verwachtingen zijn en welke vervolgstappen er zijn. Top hulp altijd !

Goede behandeling, prettig in kontakt en goed bereikbaar

John

Doelgericht: direct de juiste deskundige behandeling zonder al te veel gepraat er omheen. ik had een probleem en die is eigenlijk direct opgelost.