Vertrouwde band opgebouwd naarmate de jaren dat ik fysiotherapie nodig had. Fijne omgang en deskundigheid.

Professionaliteit, kennis, behandelmethoden, manier van werken

Arjan is makkelijk bereikbaar, staat open voor vragen als je je zorgen maakt over de blessure, geeft duidelijke uitleg en probeert samen met je te onderzoeken wat helpt. Ook is het gewoon gezellig... Arjan is makkelijk bereikbaar, staat open voor vragen als je je zorgen maakt over de blessure, geeft duidelijke uitleg en probeert samen met je te onderzoeken wat helpt. Ook is het gewoon gezellig tijdens de fysiotherapie, wat ook belangrijk is

Zeer kundig, vriendelijk, verschillende behandelmogelijkheden (niet alleen fysiotherapie) echt gericht op blijven bewegen, sporten

Goede uitleg gekregen eerlijk zijn naar mijn man

Goede begeleiding, snelle vermindering van de klachten

Rutger Verhagen

Hij stelt kinderen op hun gemak, luistert goed en legt uit wat hij doet in begrijpelijke taal. Daarnaast enthousiasmeert hij bij oefeningen en geeft tips en complimenten. Onze zoon keek uit naar de... Hij stelt kinderen op hun gemak, luistert goed en legt uit wat hij doet in begrijpelijke taal. Daarnaast enthousiasmeert hij bij oefeningen en geeft tips en complimenten. Onze zoon keek uit naar de behandelingen

Terry Dieperink

Duidelijk plan, geen onnodige tijd verdoen met bijzaken. Vlotte en effectbehandeling om snel weer pijnvrij te kunnen sporten.