Luistert goed, vraagt door, deelt de conclusie, stelt de behandeling voor en bewaakt de voortgang

Duidelijk plan, goede communicatie en alles verloopt goed

Ellen wolkenfelt

Aandacht, serieus genomen, klacht verholpen, traject niet langer of korter dan nodig!

Janne Christoffel-Bannink

Hij was zéér deskundig, vriendelijk en correct. Na één behandeling was er al duidelijk resultaat en gedurende de week die erop volgde nam de pijn geheel af en wel zodanig dat er geen enkele... Hij was zéér deskundig, vriendelijk en correct. Na één behandeling was er al duidelijk resultaat en gedurende de week die erop volgde nam de pijn geheel af en wel zodanig dat er geen enkele pijnstiller meer nodig is.

C. van der Plas

Ik vind het prettig dat er snel naar ruimte in de planning werd gezocht en gevonden waardoor ik snel geholpen kon worden. r werd goed geluisterd naar mijn klachten en goed uitleg gegeven naar wat er... Ik vind het prettig dat er snel naar ruimte in de planning werd gezocht en gevonden waardoor ik snel geholpen kon worden. r werd goed geluisterd naar mijn klachten en goed uitleg gegeven naar wat er gedaan werd en wat hij dacht dat het zou zijn.

Altijd vlotte behandeling en gericht op blijvend resultaat.

Ik zou vrienden en familie deze fysiotherapeut aanbevelen als ze daar behoefte aan hebben.

Goede luisteraar, zorgzaam, precisie met behandeling en loyaal voor eigen cliënt en eigen proffesi.

De deskundigheid en vriendelijkheid stelde mij gerust naar mijn operatie. De begeleiding naar een goed herstel was echt super. Ik ben uiterst te vrede met de therapie.