Zeer zeker iemand die weet waar hij over praat en na 5 behandelingen was ik van de pijn af door zijn behandeling top

Anka Merkx

Deskundige behandeling. Weet door symptoom omschrijving waar het euvel zit zelfs als de symptomen zich op een andere dan de te behandelen plek bevinden.

Hij heeft een fijne aanpak, meedenkend en verfijnde manier om met je klachten om te gaan.

Ik heb heel wat gehad aan zijn behandelingen en ben hem hier enorm dankbaar voor. Hij neemt je als mens serieus, is meedenkend in opties als het gaat om probleem aanpak van de situatie.

Dus ik ben zeer enthousiast en zal hem zeker aanbevelen aan anderen. Het was een mooie traject en het heeft mijn spieren goed gedaan. So many thanks!

Rustig, goed voorbereid, duidelijke begeleiding en goed contact

Leny Bouten

Iedereen kan voor zichzelf bepalen. Ik doe geen aanbevelingen.

Luistert goed en bespreekt wat de (on)mogelijkheden zin, schroomt ook niet om door te verwijzen. In mijn geval de chiropractor

Goede zorg
Goede adviezen
Goede bereikbaarheid
Goede begeleiding
Meedenkend
Betrokken
Heel veel kennis in huis
Up to date

Peter Gielis

Hele prettige en deskundige samenwerking.

Kennis v zaken, duidelijke uitleg waardoor gerustgesteld, gaf aan waar ik op moest letten, vroeg gelukkig niet te ver door maar wist gelijk waar de klachten vandaan kwamen.
Gaf heldere...
Gaf heldere oefeningen mee voor thuis.
Gaf complimenten tijdens de behandeling, gaf ook duidelijk aan hoe lang nog. Ik vertrouwde hem volledig op zijn kennis en uitvoering.
Ik was snel geholpen.