Na een acute slijmbeursontsteking kon ik direct terecht bij deze voor mij nieuwe therapeute die mij na enkele behandelingen hiervan verloste.
De behandeling werd keurig uitgelegd en onderbouwd...
De behandeling werd keurig uitgelegd en onderbouwd zodat ik precies wist wat me te wachten stond en hoe verder te gaan.
Het was een prettig contact waar ik met een goed gevoel naar toe ging, top!

Ervaren fysiotherapeut en legt goed uit wat hij gaat doen

Als je hulp nodig hebt waarbij een fysio handig is om die te laten helpen

Ik was de vorige keer al tevreden. En nu weer. Er is veel kennis en dat merk je in het effect van de behandeling

René

De therapeute heeft aandacht voor persoonlijke behandeling i.p.v. alleen maar in groepsverband. Aandacht wordt verdeeld indien nodig.

Martin Kesselelring

Duidelijke uitleg en effectieve behandeling

Joyce Molle

Vriendelijkheid, deskundigheid en passie.
Prettig in de omgang.
Meedenken.

Omdat ik jarenlang met chronische pijnklachten loop en geen een fysiotherapeut mij van de klachten af kon helpen en die ik nou heb wel ook heb ik artrose overal en het heeft veel tijd nodig om te... Omdat ik jarenlang met chronische pijnklachten loop en geen een fysiotherapeut mij van de klachten af kon helpen en die ik nou heb wel ook heb ik artrose overal en het heeft veel tijd nodig om te herstellen maar er wordt wel tijd voor je gemaakt ikben nu zover dat ik al oefen programmas heb gekregen