Lilian Verhoeven

Goede Fysiotherapie, door Timo.
Ik heb helaas nu weer nekpijn door een heftige gebeurtenis op mijn werk.
Ik heb aanstaande dinsdag met Timo een afspraak om 10:00 uur.

Willeke

Gewoon een topper die Roshan. Mijn zoon heeft altijd zin om te gaan. Roshan is erg deskundig

Johan

Zeer deskundige behandeling. Geen "aaiwerk" maar grondig aangepakt.

Anita van Amerongen

Hij weet waar hij mee bezig is en doet zijn werk met heel veel plezier.
Ik zou niet graag naar een ander gaan.

Riny van der Heijden

Je krijgt een zeer goede indruk en duidelijke informatie van alle Fysiotherapeut-behandelmogelijkheden. Maikel Korbacher geeft in de video's duidelijk uitleg en informatie door divers filmpjes erbij... Je krijgt een zeer goede indruk en duidelijke informatie van alle Fysiotherapeut-behandelmogelijkheden. Maikel Korbacher geeft in de video's duidelijk uitleg en informatie door divers filmpjes erbij te plaatsen. Ga zo door!!
Persoonlijk ben ik door de jaren dat ik bij Fysio4all bij al de fysiotherapeuten in behandeling geweest, zonodig goede uitleg gekregen en ook door gestuurd naar collega's. Samen werken is dus een duidelijk uitgangspunt hier. Hoop nog jaren gebruik te mogen maken van deze praktijk indien nodig.

Duidelijk, doelmatig, gerichte oefeningen en zeer goed resultaat! Toppie!

Dorien

Ik ben blij met de video's en uitleg ze zijn begrijpelijk uitgelegd
Ik hoop er nog veel te mogen ontvangen

Tonny Spierings

Ik kijk altijd jullie video's, ze worden perfect uitgelegd!
Ik kijk altijd jullie video's, ze worden perfect uitgelegd!
Zodat iedereen goed kan begrijpen, waar de pijn vandaan komt, en dat je zelf heel veel kunt, om je lichaam in goeie conditie te houden!
Dank voor jullie perfecte uitleg!

Mathilde

Super fijne, betrokken fysiotherapeuten met hart voor hun patiënten. Ben momenteel nog onder behandeling bij Eelco en ben zeer tevreden over de fysio-behandeling en dankbaar voor de goede en soms... Super fijne, betrokken fysiotherapeuten met hart voor hun patiënten. Ben momenteel nog onder behandeling bij Eelco en ben zeer tevreden over de fysio-behandeling en dankbaar voor de goede en soms confronterende gesprekken!