Annemiek

Hij luistert goed naar de klachten. begrijpt klacht heel goed. Hij kijkt niet alleen maar de plek van de pijn maar naar t hele lichaam en de samenhang. Dit maakt dat t dan al snel beter met de... Hij luistert goed naar de klachten. begrijpt klacht heel goed. Hij kijkt niet alleen maar de plek van de pijn maar naar t hele lichaam en de samenhang. Dit maakt dat t dan al snel beter met de klacht gaat

Gwendo van den boogaard

Hij neemt de tijd er voor. Hij is zeer geintresseerd over mij en de klacht. Voel me op me gemak zeer snel. En de sessies helpen hij weet het ook goed te doen.

Kees Nieuwenhuijze

Geert komt voor mij als een zeer deskundig dri needling behandelaar over.
Geert komt voor mij als een zeer deskundig dri needling behandelaar over.
Ik ben al een keer eerder bij hem in behandeling geweest en ik had er zodanig baat bij dat de klachten over gingen.
Nu 4 jaar later zijn in beperkte mate een deel van de eerdere klachten terug gekomen.
Maar met een paar behandelingen was het sneller verholpen.
Jammer dat hij een half jaar er tussenuit is.

Thomas

Eelco is een deskundige fysiotherapeut die mij op de juiste manier wist uit te leggen wat er fout was en wat hij aan mijn klachten ging doen. Ook het verloop en de terugkoppeling waren top

Iris Megens

Ik kon snel terecht en wekelijks zonder problemen een afspraak plannen. Goede behandelingen die me veel hebben geholpen.

Mathilde

Voor mij is fysiotherapeut Eelco van onschatbare waarde gebleken! Zowel op fysio/fysiek als mentaal vlak geeft Eelco mij goede begeleiding en adviezen.

Lonneke

Jordi neemt alle aspecten in de behandeling mee (multidisciplinair) en kan zich goed in mijn situatie verplaatsen, waardoor ik mij begrepen voel en het hoogst haalbare resultaat bereik en weet vast... Jordi neemt alle aspecten in de behandeling mee (multidisciplinair) en kan zich goed in mijn situatie verplaatsen, waardoor ik mij begrepen voel en het hoogst haalbare resultaat bereik en weet vast te houden.

Lilian Verhoeven

Goede Fysiotherapie, door Timo.
Ik heb helaas nu weer nekpijn door een heftige gebeurtenis op mijn werk.
Ik heb aanstaande dinsdag met Timo een afspraak om 10:00 uur.

Willeke

Gewoon een topper die Roshan. Mijn zoon heeft altijd zin om te gaan. Roshan is erg deskundig

Johan

Zeer deskundige behandeling. Geen "aaiwerk" maar grondig aangepakt.