Marja Hendriks

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit die de fysiotherapeut (en) van fitness4all Breda bieden .
Ze zijn goed in hun werk en de zorg en therapie die ze bieden is uitstekend

Harry Gloudemans

Iemand met groot inlevingsvermogen, die goed kan luisteren en het probleem analyseerd om vervolgens een goed behandelplan te maken. En verder ook een sympathieke persoonlijkheid!

James

Bij een toen zouden de klachten verminderd moeten zijn

Priscilla

De eerste keer dat ik kwam was erg positief toen ben ik een tijdje niet geweest en kwam terug toen was het minder mijn rug zit vast maar hoefde niet terug te komen mits het slechter gaat
Ik...
Ik ga nu naar een andere fysio

Thea Langenhuijzen

Ik weet niet of dit anoniem is maar ik wel de naam noemen van mijn therapeut. Dit is Sonny.
Hij luistert goed naar de klacht, verricht dan uitgebreid onderzoek waar het vandaan komt, stelt een duidelijk behandelplan op, kijkt daarmee wat je dagelijkse werkzaamheden zijn en waar je op moet letten, geeft oefeningen mee, die we eerst oefenden in de praktijk.
Geeft veel uitleg zodat men zelf ook snapt waar de klacht vandaan komt en waarom je dus zulke oefeningen moet doen. Motiveert dus om ze thuis te doen.
Ook de dryneedling behandelingen waren top.
Maar ik was hier al bekend mee door eerdere behandelingen bij jullie.

Elise

Vriendelijk en open in de omgang. Doet erg zijn best om de beste resultaten te krijgen, ook door meerdere dingen op te zoeken of uit te proberen