Lida

De therapeut deed zijn uiterste best maar helaas heeft het niet geholpen ik ben nu naar een orthopeed gegaan

T.

Hardwerkende, integere, goed luisterende, aardige man, die helaas lang weg ging. Nu misschien wel terug maar nu wil ik niet naar fysiotherapie gezien corona.

David de Louweren

Goede service en geweldige mensen. Helaas nu niet mogelijk om te bezoeken door corona. Dat is ook de reden dat de klachten erger zijn geworden.

Anita

Frozen shoulder is niet binnen een half jaar te genezen. Het is nu alleen maar zorgen dat ik geen andere klachten krijg. En daar ben ik tevreden over.

Kaylee

Hij heeft snel ruimte voor een afspraak als ik dat nodig acht en geeft me hele heldere adviezen.

Marga

Hij legt alles goed duidelijk uit. Hij heeft een rustige uitstraling en komt niet gejaagd over, waardoor dat je je op je gemak voelt bij hem.
Verder geeft hij je de mogelijkheid om...
Verder geeft hij je de mogelijkheid om versterkende oefeningen te gaan doen. De controle die hij houd op hoe je klacht zich verder ontwikkeld en indien nodig verdere stappen gaat ondernemen is echt super. Hij straalt over het algemeen over een verantwoordelijk persoon die je klachten serieus neemt. Heel fijn als je er later weer op terug moet vallen. Een dikke 10

Berry

Al na 2 behandelingen was de pijn in de rug zoveel minder en door de oefeningen was ik zo veel beweeglijker, dat ik van mijn ski vakantie heb kunnen genieten, terwijk ik van te voren amper kon lopen

Marcel vd Hanenberg

Behandeld met het doel zsm zonder klachten met goed resultaat

Maria

Geduldig en luisterend en zeker ook vakkundig en oplossend gericht