Robbin Boven

Hij is gewoon professioneel en heeft mij na 2a 3 behandelingen de pijn in mijn schouder weggehaald.

Het luisterend oor, het meedenken, de begeleiding enhet enthousiasme en kundigheid

Coen

Kennis van zaken. Klacht gericht. Super meedenkend en klachten oplossen.

Geert luistert heel erg goed naar wat mijn klachten zijn en geeft daarna helder uitleg over wat er niet goed functioneert en waarom en hoe hij dan vervolgens (samen )deze klachten wil oplossen en... Geert luistert heel erg goed naar wat mijn klachten zijn en geeft daarna helder uitleg over wat er niet goed functioneert en waarom en hoe hij dan vervolgens (samen )deze klachten wil oplossen en verbeteren. Hij is een heel prettig persoon en heel kundig in het uitvoeren van dry needeling.

Raymond neemt me serieus en zoekt samen met mij naar de juiste behandeling! Zeker een aanbeveling

Gerda de Bijl

Professioneel/ weet precies de plaats te vinden en de klachten op te lossen

Peter

Veel slordigheidsfoutjes verwisseling scheenbeen en kuitbeen, iets kalmer uitleggen . Metatarsale zijn onderdeel van de voorvoet samen met phanlanges. achtervoet is talus plus calcaneus . Midvoet... Veel slordigheidsfoutjes verwisseling scheenbeen en kuitbeen, iets kalmer uitleggen . Metatarsale zijn onderdeel van de voorvoet samen met phanlanges. achtervoet is talus plus calcaneus . Midvoet is os naviculare os cuneiforme 1, 2 en 3 en os cuboid . Wel goed , dat jullie de voet ook aandacht geven.

Serieus geluisterd, doorgevraagd, adequaat gehandeld en juiste diagnose gesteld

Om telkens de uitdaging aan te gaan met nieuwe oefeningen. Ook met de stagiair de uitdaging opzoeken en verder te gaan dan je al kon.

Op dit moment is dit niet mogelijk gezien ik een...

Op dit moment is dit niet mogelijk gezien ik een ongeluk heb gehad maar zodra het weer kan gaan we het weer langzaam opbouwen wat lukt en mogelijk is gezien de aard van het letsel.