Heel interessant, daar ik leidster ben van sportgroepen

AJ Sprenkels-Franken

Mijn fysiotherapeut kan mij steeds weer een eind verder op weg helpen na iedere behandeling.
Mijn klachten komen herhaaldelijk terug, het doel is om steeds zo min mogelijk beperkt te zijn in mijn fysieke mogelijkheden.

Neeltje Schonenberg

Jordi begreep en zag direct de klacht waarmee ik kwam. Vervolgens gaf hij een behandeling die direct verlichting bracht en gaf de juiste tips en oefeningen voor thuis en in de sportschool mee.

adri van de wetering

Heb 9 behandelingen gehad, niet geholpen toen zei hij dat ik maar naar de dokter moest gaan.

Jordy kennis

Vriendelijk, goed kunnen luisteren naar de patiënt, duidelijke uitleg, leeft en denkt met patiënt mee, nette praktijk ruimte's, fijne collega's.

Vreemd dat je ja moet aanvinken, is geen vraag maar een verplichting.

Hij ging op een open en ontspannen manier met mij om.
Legde alles goed uit en we hebben samen gelachen.

Annemarie Arnts

Zeer behulpzaam snel een afspraak en ze doen zeer hun best om van je klachten af te komen

Sullivan Ernesto Ignacio

Hij is paraat voor de problemen die ik heb hij is gericht om mijn probleem op te lossen