Monique

Heb het boek gelezen, zeer interessant, staan zeker dingen in die ik uit ga proberen. Heel jammer dat jullie voor mij zo ver uit de buurt zitten, anders zou ik heel graag eens langs komen om mijn... Heb het boek gelezen, zeer interessant, staan zeker dingen in die ik uit ga proberen. Heel jammer dat jullie voor mij zo ver uit de buurt zitten, anders zou ik heel graag eens langs komen om mijn chronische rugklachten live te laten beoordelen!!

Koos van de Coevering

Mijn eerste therapeut is naar een andere praktijk overgestapt. Mijn nieuwe fysiotherapeut werk ik nog maar kort mee samen en ik heb nog ene lang traject te gaan. Ik heb in de korte samenwerking wel... Mijn eerste therapeut is naar een andere praktijk overgestapt. Mijn nieuwe fysiotherapeut werk ik nog maar kort mee samen en ik heb nog ene lang traject te gaan. Ik heb in de korte samenwerking wel veel vertrouwen in hem gekregen maar voor een goede beoordeling is het nog te kort

Anne Miedema

Helder en compact geschreven ,heb zelf neuropathie en heb goede tips gelezen om hier mee om te gaan.

Emile mulder

Zeer leerzaam boek, het heeft mij veel geholpen om pijnklachten wat beter te analyseren en hoe er mee om te gaan. Dank voor dit goede naslagwerk!.

Miranda

Timo een hele fijn gast, duidelijk, ervaren, weet wat hij doet, bekijkt per keer hoe het verder gaat, zou niet meer anders willen

M. Scheffers

Combi kennis en kunde en goed in info verstrekking omgang met klant

Johan

Goed resulaten. Luistert goed.Fijne persoonlijkheid

Rik van der zee

Super fijne man vriendelijk goede gesprekken alles wat ik opnoem pakt hij aan en pakt hij goed aan heb veel praktijken gehad maar blijf bij raoul als ik weer last heb is het met 2 of 3 behandelingen... Super fijne man vriendelijk goede gesprekken alles wat ik opnoem pakt hij aan en pakt hij goed aan heb veel praktijken gehad maar blijf bij raoul als ik weer last heb is het met 2 of 3 behandelingen weer verholpen echt super tevreden over riool mvg rik