Bij mensen met knie en andere gewrichtsklachten

Duidelijkheid, eerlijkheid, professioneel en vakbekwaam.

Kundig en geeft goede uitleg, en vriendelijk .laat je eerst vertellen hoe het met je gaat dan bespreken we wat hij gaat doen.

Fijne begeleiding. Duidelijke communicatie. Snel actie en daardoor snel resultaat.

Door mij naar hun sportschool te verwijzen en oefeningen deed zonder controle van de fysio kreeg ik meer problemen met mijn knie. Na een gesprek met hem kreeg ik alleen als antwoord je kunt een... Door mij naar hun sportschool te verwijzen en oefeningen deed zonder controle van de fysio kreeg ik meer problemen met mijn knie. Na een gesprek met hem kreeg ik alleen als antwoord je kunt een sprinter ook niet meteen een marathon laten lopen. Sloeg nergens op dat ik veel last had van mijn knie werd niet serieus genomen.
Het is daar een duidelijk een “Verdienmodel”. Zo snel mogelijk naar de sportschool waar ik dus lid van moest worden.
Resultaat vocht in mijn knie door overbelasting kom mijn been niet meer strekken.
Bij de fysio waar ik toen naar toe ben gegaan constateerde ze overbelasting en vocht in mijn knie. Hier was de behandeling duidelijk en onderbegeleiding oefeningen doen. Zowel daar als thuis. Binnen een maand waren mijn klachten een heel stuk verbeterd.
Deze fysiotherapeut staat bij mij onderaan.

De behandeling heeft me zover wel geholpen, maar omdat mijn enkel dik en pijnlijk was, heb ik besloten om weer voor 4 weken in de gips te gaan. Totaal met tussenpozen 19 weken in de gips was ik er... De behandeling heeft me zover wel geholpen, maar omdat mijn enkel dik en pijnlijk was, heb ik besloten om weer voor 4 weken in de gips te gaan. Totaal met tussenpozen 19 weken in de gips was ik er klaar mee. Heb enige dage de brace aangehad maar die irriteerde mij en heb ik een compressie/steunkous gekocht. Die geeft steun en heb ik er meer vertrouwen in dat het goed gaat komen.
Ik heb de fysio gevraagd om weer verder te gaan met de behandeling zoals ik deze eerder al heb gehad.

Hij heel vakkundig is en begrijpt wat de mensen willen heel fijn is in de omgang