gre2355@outlook.com

Filmpjes en instructies zijn duidelijk en goed uit te voeren bedankt

Nicolle

De seminar over heupklachten was heel duidelijk en gaf me nieuwe inzichten ook over pijn in het algemeen. Ook verrast dat je de moeite nam om even kort te reageren op e-mail. Zijn de kleine dingen... De seminar over heupklachten was heel duidelijk en gaf me nieuwe inzichten ook over pijn in het algemeen. Ook verrast dat je de moeite nam om even kort te reageren op e-mail. Zijn de kleine dingen die enorm helpen. Bedankt!

Marlies

Goede behandeling van mijn nekklachten en heb baat bij de gym aangepast aan mijn beperkingen eenmaal in de week . Gezellige Feestdagen en alle goeds voor 2020

Overmars

De uitleg in filmpjes zijn helder, geweldig en zeer zinvol. Dit is wat een mens nodig heeft om te kunnen functioneren👌😀

Ivan

Duidelijke wetenschappelijke uitleg en praktisch plan van aanpak

Annelies

Het gaat nog steeds goed, ik heb geen pijn meer( bijna geen pijn )
Het gaat nog steeds goed, ik heb geen pijn meer( bijna geen pijn )
En dat , terwijl ik naar de eerste afspraak toe gestrompeld ben. Ik kan me nu weer goed bewegen! Geen overdreven thuis oefeningen , hel aardige mensen en goede , toe de point , behandeling.

Hanneke

Ik ben heel blij met alle duidelijke info. Daardoor heb ik meer inzicht in mijn klachten gekregen. Ga binnenkort een afspraak maken bij de dichtstbijzijnde praktijk!

Paul Siepel

Je krijgt steeds meer inzicht hoe het menselijk lichaam werkt.