Als iemand aan mij vraagt of ik een goede fysio ken

Zijn omgang met de mensen en zijn deskundigheid. Hij legt ook duidelijk dingen uit. Geeft goed advies. Zijn vriendelijkheid. Ik voel me op mijn gemak bij hem.

Ingrid van gerwen

Lotte is niet alleen n goed fysiotherapeut maar ook n luisterd oor ze is begaand met mensen en heeft veel empathie en is niet oordelend en n wijsneus een hele leuke lieve geweldige maar vooral goed... Lotte is niet alleen n goed fysiotherapeut maar ook n luisterd oor ze is begaand met mensen en heeft veel empathie en is niet oordelend en n wijsneus een hele leuke lieve geweldige maar vooral goed fysiotherapeute en ik heb er al n aantal gehad die alleen maar n beetje masseren en klaar nee ik raad haar aan zeker bij mijn familie en iedereen in 2 woorden geweldige fysiotherapeute

Duidelijke communicatie, effectiviteit van de behandeling en toegankelijkheid van therapeut.

Pieter Nijdam

De eerlijkheid de kundigheid en verdieping in je problemen

Karin Pouwels

Als iemand mij vraagt of ik nog een goeie fysio weet, dan zal ik dit zeker zo door geven

Vanaf de eerste behandeling goed en deskundig behandeld met resultaten in een hele korte tijd.
Gewoon super tevreden .

B vanBeek

Hij was een leerling en er zou geen behandelingen afgehouden worden naar 5 behandelingen had ik gezegd dat er 2 behandelingen afgehouden voor hem Maar wat gebeurt er er worden 5 behandelingen... Hij was een leerling en er zou geen behandelingen afgehouden worden naar 5 behandelingen had ik gezegd dat er 2 behandelingen afgehouden voor hem Maar wat gebeurt er er worden 5 behandelingen afgeschreven eerst 2 daarna 3 niet volgens afspraak.