Duidelijke communicatie, effectiviteit van de behandeling en toegankelijkheid van therapeut.

Pieter Nijdam

De eerlijkheid de kundigheid en verdieping in je problemen

Karin Pouwels

Als iemand mij vraagt of ik nog een goeie fysio weet, dan zal ik dit zeker zo door geven

Vanaf de eerste behandeling goed en deskundig behandeld met resultaten in een hele korte tijd.
Gewoon super tevreden .

B vanBeek

Hij was een leerling en er zou geen behandelingen afgehouden worden naar 5 behandelingen had ik gezegd dat er 2 behandelingen afgehouden voor hem Maar wat gebeurt er er worden 5 behandelingen... Hij was een leerling en er zou geen behandelingen afgehouden worden naar 5 behandelingen had ik gezegd dat er 2 behandelingen afgehouden voor hem Maar wat gebeurt er er worden 5 behandelingen afgeschreven eerst 2 daarna 3 niet volgens afspraak.

De behandelaar nam goed de tijd om te luisteren naar mijn uitleg van de klachten en heeft me vervolgens prima behandeld. Ook heeft hij volgens mij tussen de behandelingen in overlegd met collega's... De behandelaar nam goed de tijd om te luisteren naar mijn uitleg van de klachten en heeft me vervolgens prima behandeld. Ook heeft hij volgens mij tussen de behandelingen in overlegd met collega's die nog meer ervaring hadden, om wat meer inzicht te vergaren wat mijn klachten betreft en de te hanteren behandelmethode.

Deskundigheid en rust, neemt de tijd en luistertgoed. Verderprima begeleider voor stagiaires.

Snelle reactie, betrokken, serieus, snelle verbetering, op gemak