Timo geeft duidelijke uitleg, heeft veel kennis van zaken en is een zeer betrokken fysiotherapeut.

Goede en directe behandeling, al na q behandeling merkte ik verschil. Kortom erg professioneel.

Hij is eerlijk. Hij is rustig en legt dingen netjes en rustig uit. Hij zegt ook wat die doet en wat hij gaat doen. En hij is altijd vriendelijk

De combinatie met BF was voor mij de reden om deze praktijk te benaderen.

Als dat nodig zou zijn, c.q. gevraagd zou worden

Deskundig, vriendelijk, snel terecht kunnen, goed plan en geen onnodige afspraken inplannen.

Als iemand aan mij vraagt of ik een goede fysio ken

Zijn omgang met de mensen en zijn deskundigheid. Hij legt ook duidelijk dingen uit. Geeft goed advies. Zijn vriendelijkheid. Ik voel me op mijn gemak bij hem.

Ingrid van gerwen

Lotte is niet alleen n goed fysiotherapeut maar ook n luisterd oor ze is begaand met mensen en heeft veel empathie en is niet oordelend en n wijsneus een hele leuke lieve geweldige maar vooral goed... Lotte is niet alleen n goed fysiotherapeut maar ook n luisterd oor ze is begaand met mensen en heeft veel empathie en is niet oordelend en n wijsneus een hele leuke lieve geweldige maar vooral goed fysiotherapeute en ik heb er al n aantal gehad die alleen maar n beetje masseren en klaar nee ik raad haar aan zeker bij mijn familie en iedereen in 2 woorden geweldige fysiotherapeute