Als een bekende of ik een goede fijne fysiotherapeut weet

Annet van Leur

Suzanne is heel begrijpend en geeft duidelijke antwoorden. Ze heeft heel veel kracht in haar handen wat een goed (soms heel pijnlijk) gevoegde. Daarnaast is ze lekker sociaal en hebben we tijdens de... Suzanne is heel begrijpend en geeft duidelijke antwoorden. Ze heeft heel veel kracht in haar handen wat een goed (soms heel pijnlijk) gevoegde. Daarnaast is ze lekker sociaal en hebben we tijdens de behandelingen ook leuke gesprekken gehad.

Jessica

Heel eind gekomen met mijn pijnklachten maar mijn schouder (frozen shoulder) zit nog vast. Ik had daarin nog wat meer info gehoopt te krijgen over emoties en stress. Meer Concrete oefeningen. Heel eind gekomen met mijn pijnklachten maar mijn schouder (frozen shoulder) zit nog vast. Ik had daarin nog wat meer info gehoopt te krijgen over emoties en stress. Meer Concrete oefeningen.
Maar test van PRM zit goed in elkaar en fijn coaching.

Een zeer goede behandeling, een luisterend oor, erg fijn om door haar behandeld te mogen /kunnen worden.

Manier van benadering, luistert en geeft uitleg

Goede behandeling, goede begeleiding en goede adviezen. Vroeg ook een vollega mee te kijken en deze heeft verschillende technieken gebruikt. Helaas met weinig vooruitgang, op haar advies heb ik een... Goede behandeling, goede begeleiding en goede adviezen. Vroeg ook een vollega mee te kijken en deze heeft verschillende technieken gebruikt. Helaas met weinig vooruitgang, op haar advies heb ik een afspraak gemaakt bij een therapeut die gespecialiseerd is in dat gebied