michael poirrie

Behandeld de klacht meteen vakkundig en zeer vriendelijk

De persoonlijk/vrolijkheid van de persoon en het goed begeleiden in de oefeningen die ik heb moeten doen.

Deze fysiotherapeut, Timo Aerts, is zeer betrokken, geeft heel duidelijke uitleg over de blessure en de behandeling daarvan. Ook geeft hij duidelijke instructie over de evt te volgen oefeningen.... Deze fysiotherapeut, Timo Aerts, is zeer betrokken, geeft heel duidelijke uitleg over de blessure en de behandeling daarvan. Ook geeft hij duidelijke instructie over de evt te volgen oefeningen. Kortom een zeer tevreden patiënt bij deze fysiotherapeut!!

Duidelijk in hoe de voortgang verloopt en gelijk aanpassen daar waar nodig is

Door veel naar je lichaam te luisteren, dingen los laten.

Betrokken Fysiotherapeut, rustig van karakter, luistert goed naar je , zijn diagnostisch onderzoek is prima De behandelingen waren goed Ik zou hem zeker kunnen aanbevelen aan derden die reguliere... Betrokken Fysiotherapeut, rustig van karakter, luistert goed naar je , zijn diagnostisch onderzoek is prima De behandelingen waren goed Ik zou hem zeker kunnen aanbevelen aan derden die reguliere FT behandeling nodig hebben.

Josine

Maikel is gewoon in 1 woord geweldig ??!! Bevlogen,zeer bekwaam en deskundig! Iemand met hart en ziel voor zijn roeping om anderen te helpen beter worden.

Hele fijne fysiotherapeut die echt luister en samen kijkt hoe of wat