Serieus kan je motiveren
Weet waar hij het over heeft
Prettig in omgang

M.

Julie is begripvol, neemt je serieus en kan je ook een grapje mee maken (wat natuurlijk niet even belangrijk is, maar wel fijn als je er een lange tijd 2x in de week komt)

Goede duidelijke uitleg en eerlijk over de te behandelen klachten. ook goede uitleg wat hij doet tijdens de behandeling.

Serieuze uitstraling en enthousiast jong team. En de combinatie fysio en fitness.

Bereikbaarheid is zeer slecht. Ben daarom overgestapt naar andere fysiotherapeut.
Verder declareert fysiotherapeut behandelingen die niet zijn geweest. Ik heb daarover een klacht ingediend wat nog steeds loopt. Behandelingen declareren terwijl ik bij mijn nieuwe fysiotherapeut onder behandeling ben, dat klopt niet!

Veel kennis en kunde over klachten en de behandeling, open communicatie. Voel mij serieus genomen.

Omdat ik al na 1 behandeling bijna van de klachten af was.

De behandeling is een combi van massage en sport. Hierbij intense begeleiding gehad wat ik nodig had. De fysiotherapeut wist mij goed te motiveren en oefeningen te vinden die goed bij mij paste maar... De behandeling is een combi van massage en sport. Hierbij intense begeleiding gehad wat ik nodig had. De fysiotherapeut wist mij goed te motiveren en oefeningen te vinden die goed bij mij paste maar ook helpen. De volharding in de begeleiding ook bij terugval en wanneer ik daar gefrustreerd van was.