Mathilde

Super fijne, betrokken fysiotherapeuten met hart voor hun patiënten. Ben momenteel nog onder behandeling bij Eelco en ben zeer tevreden over de fysio-behandeling en dankbaar voor de goede en soms... Super fijne, betrokken fysiotherapeuten met hart voor hun patiënten. Ben momenteel nog onder behandeling bij Eelco en ben zeer tevreden over de fysio-behandeling en dankbaar voor de goede en soms confronterende gesprekken!

Laverhof

Deskundig en uitermate vriendelijk geholpen.
Tevens zie ik jullie op mijn werkplek behulpzaam en met geduld met de dementerende ouderen aan het werk. Complimenten. 🍀

Je wordt serieus genomen. Er wordt naar je geluisterd. Verder goede uitleg, behandelingen waar je wat aan hebt en je weer beter vooruit kunt met bewegen.
Hier hebben we wat aan.

osterop

Ik ben dank zij fysiotherapie 4all mijn lijf beter gaan begrijpen, en dat op mijn leeftijd, ik ben er zeer dankbaar voor de rest van mijn leven.

Henk granneman

Supergedelegeerden. Ik heb veel gehad aan de perfecte uitleg. Dan kan je de pijn ook begrijpen en ben je veel meer gemotiveerd om de juiste oefeningen te doen. Na 4 maanden ben ik nu van dr pijn af

Doortje

Ik lees jullie nieuwsbrieven en bekijk de video's. En ik vind ze beide heel informatief. Ik heb en had er erg veel aan!!

Mocht ik in het huidige traject geen verbetering vinden dan zijn jullie het overwegen waard. Dit ondanks de afstand van heen/terug 200 km. 's-Heer Arendskerke/Breda

Nelly

Geweldige informatie die inzicht geeft in de klachten. Het inzicht in de oorzaak van de klachten helpt me enorm met het herstel. Verder lof voor de brede aanpak waarbij de hele mens uitgangspunt... Geweldige informatie die inzicht geeft in de klachten. Het inzicht in de oorzaak van de klachten helpt me enorm met het herstel. Verder lof voor de brede aanpak waarbij de hele mens uitgangspunt vormt en niet alleen de klacht.

gre2355@outlook.com

Filmpjes en instructies zijn duidelijk en goed uit te voeren bedankt