Jaimy

Ik heb er meerdere gehad maar Raoul, Reg en Susanne zijn allemaal kundige, vriendelijke therapeuten die altijd vrolijk zijn.

Greven cindy

Ik heb 20 jaar spuiten gehad in dat gewricht daarna hielpen ze niet in Limburg kon niemand mij helpen toen ben ik naar Leuven geweest die zeiden mij dat ze mij konden helpen dat ik terug kon gaan... Ik heb 20 jaar spuiten gehad in dat gewricht daarna hielpen ze niet in Limburg kon niemand mij helpen toen ben ik naar Leuven geweest die zeiden mij dat ze mij konden helpen dat ik terug kon gaan werken ik heb in totaal 6 operaties gehad. Waarvan ze 2 pinnen in mijn rechter heup hadden geplaatst daarna terug eruit moeten halen want 1 pin zat recht in een dubbelen hernia daarna eerst bot afgeschraapt en mee terug die pin met stuk bot terug geplaatst na 6 operaties is de professor mij komen zeggen dat het mislukt is hij zij dat ik een heup van een vrouw van 86 jaar had ik moest wel elke jaar meetellen want het verslechterd alleen maar nu is mijn rechter kant al 96 jaar ik kan niet zelfstandig meer stappen binnen met krukken buiten met rolstoel ik neem nu 350 mg mofine en nog alle dagen Wenen van de pijn ik ben in die 10 jaar amper buiten geweest alleen wat echt moest tandarts en dokter nu leef ik van bed naar zetel en van zetel naar bed ik ben gemiddeld 5 uren op per dag al liggend op de zegelijst kan amper meer zitten ik ben nu intussen al 3 jaar pijn aan mijn linker kant van mijn si gewricht ik laat mij nooit meer opereren om de 2 a3maanden een spuit in dat gewricht laten zetten meer kan ik niet meer ik wordt zo gek van de pijn s’nachts slaap ik het langst 2 uren dan ga ik op de wc zitten dat die druk weg genomen wordt dan kruip ik terug in bed voor 1 en half uurtje slapen en dan weer op zo doe ik dat 7 keer per nacht ik neem s’nachts ook zuigtabletten mofine in ik heb al euthonezie gevraagd maar de dokter wilt niet mee werken ik ben nog veel te jong ik was 18 toen ik het kreeg en nu ben ik 48 jaar maar heb geen leven meer

Zijn professionaliteit, geduld en neemt mijn klachten serieus, past indien nodig de behandelingen aan.

Hele goede fysiotherapeut met veel kennis en kunde

Reactie Fysiotherapie4all:

Bedankt en fijn dat je goed geholpen bent 😁🙏

Het is een fijne praktijk met een goed sfeer

Reactie Fysiotherapie4all:

Goed om te horen. Hopelijk blijf je klachtenvrij 🙌