Goede adviezen en ook stimuleren met oefeningen op een spontane manier

Claudia Smits

Er is naar mij geluistert en door de behandelingen is mijn knie goed herstelt. Hij heeft alles duidelijk uitgelegt en de shockwave heeft heel goed geholpen.

Effectieve aanpak, duidelijk advies wat ik moet doen maar ook wat ik niet moet doen

Rustige uitstraling, serieus, luistert naar de klacht en oprecht meedenkt. Met een goed eindresultaat

Gaf goede uitleg en nam de blessure serieus, goede behandeling. Ik had niet verwacht dat er dry needling toegepast zou worden. voor mijn gevoel gaf dit wel toegevoegde waarde aan de behandeling. Het... Gaf goede uitleg en nam de blessure serieus, goede behandeling. Ik had niet verwacht dat er dry needling toegepast zou worden. voor mijn gevoel gaf dit wel toegevoegde waarde aan de behandeling. Het is nog afwachten hoe het gaat met tennissen, maar ik ben positief over de behandeling

De fysiotherapeut heeft mij 'n goeie behandeling gegeven. Ook de oefeningen die ik thuis, op zijn advies, heb gedaan gaven een positief resultaat. De fysiotherapeut vroeg ook vaak hoe het met de... De fysiotherapeut heeft mij 'n goeie behandeling gegeven. Ook de oefeningen die ik thuis, op zijn advies, heb gedaan gaven een positief resultaat. De fysiotherapeut vroeg ook vaak hoe het met de oefeningen thuis ging en kon daardoor vast stellen of ik het goed deed. Door dit vragen kwam hij er achter dat ik eenmaal te overmoedig was gegaan.

De snelheid wanneer je behandeld kan worden. En deskundige mensen.

Een van de weinige die echt iets doet en als het niet verbeterd je ook doorstuurt om er verder naar te laten kijken. Geeft goede en juiste adviezen die passen bij de persoon en waar je iets mee kan.