Miriam Keijzers

Bij mijn behandeling word o.a. gebruik gemaakt van dry needling. De fysiotherapeut doet dat zo deskundig en bekwaam en hij stelt je toch zeer gerust. In het begin had ik me er ook bang voor... Bij mijn behandeling word o.a. gebruik gemaakt van dry needling. De fysiotherapeut doet dat zo deskundig en bekwaam en hij stelt je toch zeer gerust. In het begin had ik me er ook bang voor gemaakt, maar door het praten stelt hij je gerust en is het eigenlijk "een fluitje van cent" . Ook in de omgang is de fysiotherapeut heel vriendelijk en hij neemt je serieus en dat is heel belangrijk.

Timo neemt echt de tijd voor je, er wordt besproken wat er wel en niet goed gaat, de verschillende behandel opties en waar we naar toe willen. Helaas is mijn klacht complex en is het nog niet weg,... Timo neemt echt de tijd voor je, er wordt besproken wat er wel en niet goed gaat, de verschillende behandel opties en waar we naar toe willen. Helaas is mijn klacht complex en is het nog niet weg, echter is er wel verbreding.

Het belangrijkste is dat de behandeling effect heeft gehad.
Na maanden last van mijn bovenarm,de pijn kwam iedere keer terug na een zwaardere inspanning.
Na behandelingen van mijn...
Het belangrijkste is dat de behandeling effect heeft gehad.
Na behandelingen van mijn bovenarm,en gebruik mogen maken van de fitness ruimte val ik niet meer terug naar af.
Hopelijk gaat het laatste beetje pijn weg door training.

Gewoon een aardige vent met een goed verhaal en ik ben zo opgeknapt. Kon ook gewoon terecht zonder week wachten.

Jansen

Persoonlijk, prettig in de omgang. makkelijk met afspraken maken, flexibel, denkt mee

Als mensen op zoek zijn naar manuele therapie en last hebben van hun spieren