Fijn dat er de mogelijkheid is om te oefenen in de fitnessruimte, geeft heel veel extra oefeningsmogelijkheden. Ook fijne persoonlijke begeleiding

Jordy

Luisterd goed naar je klacht, en gaat voor een klachteloos eindresultaat. Helaas zit ik nog met dezelfde klacht, en heeft de huisarts mij naar een andere fisio gestuurd??

Nanny Seegers

Hij is heel kundig, neemt me serieus, luistert goed. Hij heeft uiteindelijk mijn klachten niet kunnen verhelpen, en accepteerde dat ik een andere discipline ging zoeken.

De fysiotherapeut was duidelijk in zijn uitlg en dag gaf mij veel vertrouwen in hem

Dik tevreden met de fysiotherapeut en de behandelingen. Vertrouwd gevoel.

Het klopt allemaal wat hij behandeld en adviseert

Mari

Kan luisteren naar de klant, neemt het goed op en geeft fijne en duidelijke informatie. Ook advies om klachten te voorkomen met eenvoudige en handige tips. Na de eerste behandeling al klachten vrij,... Kan luisteren naar de klant, neemt het goed op en geeft fijne en duidelijke informatie. Ook advies om klachten te voorkomen met eenvoudige en handige tips. Na de eerste behandeling al klachten vrij, de tweede behandeling gaf een nog beter gevoel (alles weer soepel). Een top fysio....

Onvoldoende onderzoek aan de voorkant zorgde voor een niet effectieve behandeling. Na bezoek huisarts weet ik nu wel wat er aan de hand is en ga ik daar verder mee aan de slag

John van Bergen

Goede behandeling, klantvriendelijk, goede communicatie, betrokkenheid.