adri van de wetering

Heb 9 behandelingen gehad, niet geholpen toen zei hij dat ik maar naar de dokter moest gaan.

Jordy kennis

Vriendelijk, goed kunnen luisteren naar de patiënt, duidelijke uitleg, leeft en denkt met patiënt mee, nette praktijk ruimte's, fijne collega's.

Vreemd dat je ja moet aanvinken, is geen vraag maar een verplichting.

Hij ging op een open en ontspannen manier met mij om.
Legde alles goed uit en we hebben samen gelachen.

Annemarie Arnts

Zeer behulpzaam snel een afspraak en ze doen zeer hun best om van je klachten af te komen

Sullivan Ernesto Ignacio

Hij is paraat voor de problemen die ik heb hij is gericht om mijn probleem op te lossen

Toon Akkermans

Geert mijn Fysiotherapeut is zeer rustig, beleefd, behulpzaam en vooral kundig, heb enorm veel baat gehad met zijn behandeling, we hebben nu afgesproken om even geen behandelingen meer te doen omdat... Geert mijn Fysiotherapeut is zeer rustig, beleefd, behulpzaam en vooral kundig, heb enorm veel baat gehad met zijn behandeling, we hebben nu afgesproken om even geen behandelingen meer te doen omdat het goed gaat, als het terug komt, zal ik zeer zeker weer contact opnemen met Geert.

Stehouwer

Hij heeft in 9 behandelingen mij helemaal bevrijd van de klachten. Toen ik kwam in mei had ik geregeld pijn. Nu is dat praktisch verdwenen.