Thomas

Eelco is een deskundige fysiotherapeut die mij op de juiste manier wist uit te leggen wat er fout was en wat hij aan mijn klachten ging doen. Ook het verloop en de terugkoppeling waren top

Iris Megens

Ik kon snel terecht en wekelijks zonder problemen een afspraak plannen. Goede behandelingen die me veel hebben geholpen.

Mathilde

Voor mij is fysiotherapeut Eelco van onschatbare waarde gebleken! Zowel op fysio/fysiek als mentaal vlak geeft Eelco mij goede begeleiding en adviezen.

Lonneke

Jordi neemt alle aspecten in de behandeling mee (multidisciplinair) en kan zich goed in mijn situatie verplaatsen, waardoor ik mij begrepen voel en het hoogst haalbare resultaat bereik en weet vast... Jordi neemt alle aspecten in de behandeling mee (multidisciplinair) en kan zich goed in mijn situatie verplaatsen, waardoor ik mij begrepen voel en het hoogst haalbare resultaat bereik en weet vast te houden.

Lilian Verhoeven

Goede Fysiotherapie, door Timo.
Ik heb helaas nu weer nekpijn door een heftige gebeurtenis op mijn werk.
Ik heb aanstaande dinsdag met Timo een afspraak om 10:00 uur.

Willeke

Gewoon een topper die Roshan. Mijn zoon heeft altijd zin om te gaan. Roshan is erg deskundig

Johan

Zeer deskundige behandeling. Geen "aaiwerk" maar grondig aangepakt.

Anita van Amerongen

Hij weet waar hij mee bezig is en doet zijn werk met heel veel plezier.
Ik zou niet graag naar een ander gaan.

Riny van der Heijden

Je krijgt een zeer goede indruk en duidelijke informatie van alle Fysiotherapeut-behandelmogelijkheden. Maikel Korbacher geeft in de video's duidelijk uitleg en informatie door divers filmpjes erbij... Je krijgt een zeer goede indruk en duidelijke informatie van alle Fysiotherapeut-behandelmogelijkheden. Maikel Korbacher geeft in de video's duidelijk uitleg en informatie door divers filmpjes erbij te plaatsen. Ga zo door!!
Persoonlijk ben ik door de jaren dat ik bij Fysio4all bij al de fysiotherapeuten in behandeling geweest, zonodig goede uitleg gekregen en ook door gestuurd naar collega's. Samen werken is dus een duidelijk uitgangspunt hier. Hoop nog jaren gebruik te mogen maken van deze praktijk indien nodig.

Duidelijk, doelmatig, gerichte oefeningen en zeer goed resultaat! Toppie!