A. De lange

Ik voelde me begrepen, ik kon de oefeningen inrichten naar eigen behoefte.

Corry van den Berge-Capelle

Weet heel goed hoe zij je moet behandelen voor herstel,en een luisterend oor.

Miranda

We hebben uiteindelijk in overleg met therapeut besloten dat ik naar zkh ga voor revalidatie. Helaas kon ze bij niet genoeg helpen waardoor we tot deze conclusisie kwamen. Spijtig maar vol goede... We hebben uiteindelijk in overleg met therapeut besloten dat ik naar zkh ga voor revalidatie. Helaas kon ze bij niet genoeg helpen waardoor we tot deze conclusisie kwamen. Spijtig maar vol goede moed ga ik in juli naar in take in zkh

Jolanda

Mijn fysiotherapeut is zeer deskundig en ervaren . Zij geeft zeer goede behandeling . Ik ben zeer tevreden .

Karin Hoogesteger

Van de pijn in mijn arm door een beknelde zenuw ben ik afgeholpen. M'n vinger voelt echter nog 'dood' aan. Toen ik ischias klachten kreeg heeft de fysiotherapeute dit ook verminderd omdat de pijn... Van de pijn in mijn arm door een beknelde zenuw ben ik afgeholpen. M'n vinger voelt echter nog 'dood' aan. Toen ik ischias klachten kreeg heeft de fysiotherapeute dit ook verminderd omdat de pijn toen daar zat. Daar ben ik erg blij mee

Jane Doro

De fysiotherapeut heeft bij de eerste behandeling voor de zekerheid een andere therapeut erbij gehaald om te kunnen vaststellen of haar diagnose juist was. Dit heeft echt te maken met datgene... De fysiotherapeut heeft bij de eerste behandeling voor de zekerheid een andere therapeut erbij gehaald om te kunnen vaststellen of haar diagnose juist was. Dit heeft echt te maken met datgene waarvoor ik behandeling wilde.

J.Kwakernaat.

Het beoordelen en behandelen van mijn klachten geeft mij vertrouwen. Zijn bijdrage voor verlichting van mijn probleem, geeft mij het goede gevoel, bij de juiste fysiotherapeut onder behandeling te... Het beoordelen en behandelen van mijn klachten geeft mij vertrouwen. Zijn bijdrage voor verlichting van mijn probleem, geeft mij het goede gevoel, bij de juiste fysiotherapeut onder behandeling te zijn.