Cynthia luister goed. Geeft advies en durft te behandelen. Ze is eerlijk en zegt je ook als verdere behandeling je geen verbetering zal geven. ik zou liefst elke week willen blijven gaan omdat het... Cynthia luister goed. Geeft advies en durft te behandelen. Ze is eerlijk en zegt je ook als verdere behandeling je geen verbetering zal geven. ik zou liefst elke week willen blijven gaan omdat het op dat moment me helpt. Helaas blijft bij mij mijn pijn niet weg maar ben ik toch weer stapje verder dankzij Cynthia.

Duidelijkheid en ze heeft moeite voor me gedaan middels 2 brieven te schrijven voor de chirurg om haar bevindingen te omschrijven

Mariska Janse

Ik heb Cynthia Visser als een prettig en deskundig persoon ervaren.
Ik ben al meerdere keren bij haar onder behandeling geweest dus dat geeft aan dat ik zelf ook weer bij hij zou gaan. Ik heb Cynthia Visser als een prettig en deskundig persoon ervaren.
Dus dan beveel ik haar ook aan aan een ander.
Ik was ook blij met haar vervanger voor 2 keer.

Hij doet zijn werk goed. Weet waar hij mee bezig is.

Een tevreden klant

Brenda luisterde goed naar de klachten en deed zorgvuldig onderzoek.
Ze gaf duidelijke uitleg en instructies
Brenda schept een ontspannen sfeer en leeft met de patiënt mee.

Door de behandeling en duidelijke oefeningen was ik snel van mijn lang bestaande klachten af

jongedame

Als ik mensen die ik ken over klachten hoor, die de fysio misschien zou kunnen verbeteren of verhelpen