Jane Doro

De fysiotherapeut heeft bij de eerste behandeling voor de zekerheid een andere therapeut erbij gehaald om te kunnen vaststellen of haar diagnose juist was. Dit heeft echt te maken met datgene... De fysiotherapeut heeft bij de eerste behandeling voor de zekerheid een andere therapeut erbij gehaald om te kunnen vaststellen of haar diagnose juist was. Dit heeft echt te maken met datgene waarvoor ik behandeling wilde.

J.Kwakernaat.

Het beoordelen en behandelen van mijn klachten geeft mij vertrouwen. Zijn bijdrage voor verlichting van mijn probleem, geeft mij het goede gevoel, bij de juiste fysiotherapeut onder behandeling te... Het beoordelen en behandelen van mijn klachten geeft mij vertrouwen. Zijn bijdrage voor verlichting van mijn probleem, geeft mij het goede gevoel, bij de juiste fysiotherapeut onder behandeling te zijn.

Willem

Zorgvuldig, luister goed, stelt vragen, en vragen die ik stel worden uitgebreid behandeld.

Jasmijn Kogenhop

Hij neemt mij serieus en we hebben een goeie klik.

J.v.Alfen

Voor mij was fysiotherapie voor de eerste keer, dus een eventuele beoordeling maken is moeilijk. Ben echter zeer tevreden met de behandeling.

Mariana

Zorgzaam, behulpzaam, goed luisteren, vriendelijk. Ik ben anderhalf jaar daar gelopen en het voelde als thuis

Robert Mein

De blijvende ontsteking had meer mee gedaan kunnen worden. Eerder reageren op vocht vast houden in het onderbeen. Eerder signaleren van een bakerse cyste. Ben 8 weken geweest maar als er dan geen... De blijvende ontsteking had meer mee gedaan kunnen worden. Eerder reageren op vocht vast houden in het onderbeen. Eerder signaleren van een bakerse cyste. Ben 8 weken geweest maar als er dan geen vooruitgang is maak dit bespreekbaar en help de klant en geef advies.

Roos van Hoof

Veel vooruitgang gemaakt en aanpassingen wanneer het nodig was bijvoorbeeld doordat mn knie aangaf dat het nog te zwaar was