Zeer betrokken, luistert naar wat je vertelt en neemt dit serieus

C van den heerik weijdt

De deskundigheid,geeft vertrouwen,is duidelijk,geeft vertrouwen en altijd vriendelijk. Deze praktijk past de coronamaatregelen keurig toe.

hans

Ik heb hem ervaren als een gezellige, vriendelijke, deskundige en doelgerichte therapeut die mij in slechts drie behandelingen van mijn klachten heeft afgeholpen.

Ik krijg oefeningen mee voor thuis en ik doe oefeningen bij de fysio zelf. Naarmate de tijd toeneemt, is er steeds meer voortgang in mijn Been

Jack Melis

Prima open behandelingswijze. Delen passie voor sport en gezond leven.

De manier waarop zij met mij omging terwijl het Corona tijd was, de manier van behandeling ( altijd uitleg waarom zij het deed en wat zij ermee wilde bereiken), de oefeningen die ik opkreeg ( altijd... De manier waarop zij met mij omging terwijl het Corona tijd was, de manier van behandeling ( altijd uitleg waarom zij het deed en wat zij ermee wilde bereiken), de oefeningen die ik opkreeg ( altijd de uitleg erbij). Ik ben al wat ouder maar heel sportief. Zij begreep mijn drive om weer volop te kunnen sporten. En daar hebben we ook naar toegewerkt en bereikt.

Het behandeltraject voldeed niet aan de verwachtingen

Cynthia luister goed. Geeft advies en durft te behandelen. Ze is eerlijk en zegt je ook als verdere behandeling je geen verbetering zal geven. ik zou liefst elke week willen blijven gaan omdat het... Cynthia luister goed. Geeft advies en durft te behandelen. Ze is eerlijk en zegt je ook als verdere behandeling je geen verbetering zal geven. ik zou liefst elke week willen blijven gaan omdat het op dat moment me helpt. Helaas blijft bij mij mijn pijn niet weg maar ben ik toch weer stapje verder dankzij Cynthia.

Duidelijkheid en ze heeft moeite voor me gedaan middels 2 brieven te schrijven voor de chirurg om haar bevindingen te omschrijven