Laura van Voorst

Dit is mijn vijfde fysiotherapeut en de eerste die mijn klachten heeft kunnen doen verbeteren

B Jordan

De comminicatie met de fysio en het behandeling was goed

Manja Verhorst

Ik ben uiterst tevreden over de persoonlijke zorg die mijn fysiotherapeut mij heeft gegeven en de vooruitgang die ik door haar heb geboekt. We hebben er samen het maximale uitgehaald.

Stephan

Ik heb het idee dat mijn schouder vast zit niet lekker beweegt en gewoon echt pijn doet en het uitstraalt naar nek en rug en kreeg oefeningen mee omdat ik weinig kracht in mijn schouder heb dat de... Ik heb het idee dat mijn schouder vast zit niet lekker beweegt en gewoon echt pijn doet en het uitstraalt naar nek en rug en kreeg oefeningen mee omdat ik weinig kracht in mijn schouder heb dat de spieren wat slap zijn ik ben elektromonteur en wij treken kabels door goot heen boven ons hooft van wel tweehonderd of driehonderd kilo ongeveer en til veel schroeven er in draaien met de hand enz. enz. dus een schouder die al vel beweegt en veel te ver duren heb ga je nog extra belasten door oefeningen ik kreeg steeds meer last dus ben mer de fysio gestopt had er geen vertrouwen in

Gerard Vermeulen

Met enkele behandelingen meer resultaat dan andere fysiotherapeut praktjk.
daarnaast goed op de hoogte van klacht en hoe te behandelen

Richard Veenstra

De klachten zijn enigszins verbeterd. Dit komt eigenlijk dat ik moet werken aan mijn loop en zit houding. Menno heeft mij top begeleid en goede adviezen gegeven. Zeer tevreden. Fysio heeft nu... De klachten zijn enigszins verbeterd. Dit komt eigenlijk dat ik moet werken aan mijn loop en zit houding. Menno heeft mij top begeleid en goede adviezen gegeven. Zeer tevreden. Fysio heeft nu verder geen zin meer en ik moet door gaan met mensendieck.

Daan

Revalidatie gaat erg goed en snel. Oefeningen die ik moet doen zijn zwaar maar leuk om te doen en hebben resultaat want heb al veel spierkracht en beweeglijkheid terug.