ronald kroon

Vriendelijk, duidelijk, verstand van zaken en begrip met mijn situatie

Ze was duidelijk en heb snel vooruitgang geboekt

Gerda Jongerius

Ben hier eerder onder behandeling geweest en alleen maar hele goeie ervaringen,deskundigen fysiotherapeuten!

Sandra

Doordat zij haar vertrouwen in herstel zo nadrukkelijk liet merken, raakte ik ook steeds meer gemotiveerd en vertrouwd dat het ging lukken.

Duidelijk uitleg en behandelplan besproken. Had niet verwacht dat mijn probleem meteen opgelost zou worden. Dit hangt nl samen met verschillende faktoren. Met mijn therapeut afgesproken dat ik het... Duidelijk uitleg en behandelplan besproken. Had niet verwacht dat mijn probleem meteen opgelost zou worden. Dit hangt nl samen met verschillende faktoren. Met mijn therapeut afgesproken dat ik het dmv van bewegen (sporten) nog even aankijk. Daarna indien nodig weer contact opneem met de huisarts voor vervolg traject.

Als iemand duidelijke klachten heeft die geholpen kunnen worden.

Ze nam goed de tijd, kon goed uitleggen, goede oefeningen meegekregen en na 1 bezoek merkte ik al verbetering

Yusef Awad

Alle therapeuten zijn voorzien van een enorme deskundigheid. Verder krijg je als patiënt veel aandacht en daarbij krijg je het gevoel dat je alles kwijt kan.
De therapie die je krijgt in deze...
De therapie die je krijgt in deze praktijk is van hele hoge kwaliteit. De therapeuten zijn bij iedere afspraak bezig om jouw klachten zoveel mogelijk te verbeteren en daarbij komt heel veel denkwerk en allerlei gesprekken met fysio’s bij elkaar van de pas.
De fysiotherapeuten zijn dus bij elke afspraak bezig het maximale eruit te halen, wat leidt tot een uitstekende revalidatie.
Ik raad kernpraktijken Purmerend aan voor iedere patiënt!