Door de behandeling bij mijn fysiotherapeut heb ik geen pijn en klachten meer bij mijn neck en linker schouder.

De fysio is enthousiast en geinteresseerd bezig. Vraagt aan het begin van elke sessie hoe het gegaan is en past de behandeling indien nodig aan. Zeer praktisch ingesteld.

Cynthia is gewoon een top specialist. Is eerlijk en dat gaf mij een goed gevoel

Dehuisarts heeft na 8maanden behandeling voor een probleem bij mij de fysio geadviseerd ,de fysiotherapeut wist na het gesprek dat ze mijn eingelijk niet kon helpen en toch een behandeling... Dehuisarts heeft na 8maanden behandeling voor een probleem bij mij de fysio geadviseerd ,de fysiotherapeut wist na het gesprek dat ze mijn eingelijk niet kon helpen en toch een behandeling uitgevoerd die de boel van kwaad tot ergergemaakt heeft,ze zei ja heb al alles gedaan en toch gokt ze om een behandeling te doen en vraagt mij om 2 weken dit thuis te blijven doen,na 2weken zonder resutaat weer naar de huisarts. nu een afspraak bij de neuroloog. kijken wat zij kan vinden. we zijn geen proef konijnen als je het niet weeet dan moet je ook kunnen zeggen ik kan je niet helpen. ben niet geholpen maar moest wel 130 euro betalen .

Duidelijke uitleg, gevoel geven van vertrouwen, geven motivatie en zeer hoge mate van deskundigheid.

Rachel Bockling

Hij is gewoon heel goed in zijn werk en is heel erg vriendelijk en denkt echt aan zijn patiënten

Het hele plaatje klopt. Vriendelijk duidelijk en snelle actie.

Voelt goed aan wat je wilt en helpt je om daar ook naar toe te werken.