De therapeut luistert en stelt telkens vragen aan je en geeft telkens andere oefeningen. Vraagt ook elke week of er veranderingen zijn en hoe ik me heb gevoeld na de behandeling. Dikke pluim.

Claudia haar kennis is heel interessant voor mij als persoon die veel sport. Ze begrijpt precies wat ik nodig heb in mijn behandelingen en geeft mij tijdens het losmaken van mijn spieren ook graag... Claudia haar kennis is heel interessant voor mij als persoon die veel sport. Ze begrijpt precies wat ik nodig heb in mijn behandelingen en geeft mij tijdens het losmaken van mijn spieren ook graag tips die ik kan meenemen in mijn sportactiviteiten.

Ze doet haar werk perfect en noteerd alles na de behandeling

Lisette Valk

Een hele lieve rustige man die alle tijd neemt voor je. Binnen een paar weken was ik van mijn klachten af.

Goede Afspraak mogelijkheden en betrokkenheid van de fysiotherapeut. Communicatie verliep prima.

De fysiotherapeut heeft mijn klacht/probleem goed aangepakt, ik kom meestal 4 of 5x als ik rug of schouder klachten heb, ik vond alleen het intake gesprek te lang.....maar dat kwam omdat ik deze... De fysiotherapeut heeft mijn klacht/probleem goed aangepakt, ik kom meestal 4 of 5x als ik rug of schouder klachten heb, ik vond alleen het intake gesprek te lang.....maar dat kwam omdat ik deze fysiotherapeut voor de eerste keer had (ik hoop dat de intake de volgende keer korter is)

Prima behandeld met goed resultaat. Denkt goed mee.