G.J.Zweers

Heel veel kennis van de klachten die ik heb,ook zeer goede ervaring met de gesprekken die we gehad hebben,hele goede adviezen met betrekking rond probleem die ik heb.Zeer vriendelijke man in de... Heel veel kennis van de klachten die ik heb,ook zeer goede ervaring met de gesprekken die we gehad hebben,hele goede adviezen met betrekking rond probleem die ik heb.Zeer vriendelijke man in de omgang. Dus al met al een hele goede behandeling gehad.

X

Hij luistert goed, denkt goed na wat een goede aanpak is en bespreekt die met mij. Hij geeft suggesties hoe het beter lukt om de oefeningen in te passen in mijn dagelijks leven.

C.langver

Ik vond de therapeut zeer deskundig en heel breed en wist goed welke spier of gewricht het was en ook meteen de goede plek om te behandelen.

Myrthe Mandjes

Anita is een zeer bekwaam en inlevende fysiotherapeut die zich volledig heeft ingelezen in mijn ziekte eds en altijd bereid is er meer over te weten en leren . Ze is een hele fijne persoonlijkheid... Anita is een zeer bekwaam en inlevende fysiotherapeut die zich volledig heeft ingelezen in mijn ziekte eds en altijd bereid is er meer over te weten en leren . Ze is een hele fijne persoonlijkheid wat heel fijn is omdat het toch een persoonlijk en intiem contact is. Ik ben gewoon heel erg blij met anita als mijn fysiotherapeut.

Patrick

Super goed geholpen,snel van mijn klachten af.
Therapeut was erg vriendelijk en had verstand van zaken.

Gert Jan

Vanwege de elke keer weer persoonlijke aandacht en de fijne ervaringen die ik heb gehad naast de zeer pijnlijke maar noodzakelijke oefeningen. Job is een uitstekende fysiotherapeut die een 10... Vanwege de elke keer weer persoonlijke aandacht en de fijne ervaringen die ik heb gehad naast de zeer pijnlijke maar noodzakelijke oefeningen. Job is een uitstekende fysiotherapeut die een 10 verdient.

B Bijleveld

Ben netjes en goed geholpen, alles goed uit gelegd wat ik kan verbeteren voor me zelf .

Albert Timmerman

Deskundig, pro-actief, goede oefeningen, follow-up