Hij is goed gericht bezig, gezellig en geeft goede uitleg

Wanneer er iemand een goede fysio zoekt zou ik zeker jullie naam noemen

Mijn fysiotherapeut is een prettig rustig persoon, is goed benaderbaar, geeft me een vertrouwd gevoel.
Luistert eerst goed naar de klachten en gaat dan grondig te werk om de diagnose bij de klacht goed te vinden. Daarna start hij met doelgericht met behandeling en vraagt goed naar feed back voor, tijdens en na de behandeling.

De fysiotherapeut nam ruim de tijd voor de behandelingen. Alles werd rustig en op een vriendelijke manier uitgelegd. Ook was er voldoende ruimte tot het stellen van vragen. De fysiotherapeut vroeg... De fysiotherapeut nam ruim de tijd voor de behandelingen. Alles werd rustig en op een vriendelijke manier uitgelegd. Ook was er voldoende ruimte tot het stellen van vragen. De fysiotherapeut vroeg zelf ook steeds of er vragen waren. Tevens had ze een goede interactie met onze dochter.

De fysiopeut luistert goed enbekijkt dan wat en of er nog andere oefeningen mogelijk zijn voor een nog beter resultaat.
Zij zoekt steeds wat het beste voor je is in overleg met jouw.

De grote interesse van haar kant en het meedenken geven mij veel vertrouwen!

Hij is open, en luistert goed naar mijn klachten. Daarop heeft hij zijn behandelingen op gespitst. Dat hij mij zo nu en dan moest afremmen, geeft ook aan dat hij erg goed lette op mijn herstel... Hij is open, en luistert goed naar mijn klachten. Daarop heeft hij zijn behandelingen op gespitst. Dat hij mij zo nu en dan moest afremmen, geeft ook aan dat hij erg goed lette op mijn herstel verloop.