Minke Kamstra

Aanpak op de totale houding i.p.v. symptoom bestrijding

Yvonne Wessels

Wat ik al aangevinkt heb er word naar je geluisterd en er word goed nagedacht hoe en met welke eventuele middelen of oefeningen de klachten op te kunnen lossen of verminderen.

Mevr.hilligehekken

Ik vind de aanpak heel deskundig.
Ze stelt me op mijn gemak en staat open voor je verhaal.
Dat is voor mij heel belangrijk.
Dan word de drempel een stuk lager.

Ernst-Jan

Zeer kundig, goede diagnose en aansluitende behandeling. Vriendelijke en persoonlijke benadering.

Sascha Beynon

Prettige sfeer, deskundigheid en makkelijk afspraken maken (niet eerst een wachttijd en veel tijd tussen de afspraken oid)

J.C Looman

Ik ben erg goed behandeld, als ik weer wat heb ga ik zeker terug, met andere woorden prima.

A.J. Stemerding

Professioneel, betrokken, resultaatgericht, volhardend en konstant op zoek naar verbetering.

Dellie Roth op de Hoek

Omdat Johan luistert, motiveert, neemt mijn klacht serieus en heeft een zeer positieve invloed op mij om er samen iets aan te verbeteren.

Claudia

Er wordt goed geluisterd naar je klachten en een passend behandelplan opgesteld. De verwachtingen van het eindresultaat worden helder benoemd in het eerste gesprek en het tussentijds contact heb ik...

Rosine sinke

Serieus,rustig en vriendelijk. Nam mijn klachten serieus. Duidelijke uitleg over behandeling.
Aangenaam persoon.