Prettig in de omgang, goed aanspreekbaar en duidelijke uitleg bij behandeling.

PvP

Ik voelde me vanaf het begin in goede handen. Er werden veel vragen gesteld, er werd goed gekeken naar de beginsituatie. De behandeling werd steeds bijgesteld en de uitleg daarover was glashelder.... Ik voelde me vanaf het begin in goede handen. Er werden veel vragen gesteld, er werd goed gekeken naar de beginsituatie. De behandeling werd steeds bijgesteld en de uitleg daarover was glashelder. De begeleiding bij de oefeningen was heel goed. Er werd steeds goed nagevraagd hoe de oefeningen gingen: te zwaar - niet zo zwaar- te licht etc.

Dellie Roth op de Hoek

Luistert geeft advies helpt waar hij kan daarom ben ik blij en zeer tevreden met hem

De betrokkenheid, bereikbaarheid en deskundigheid van de therapeut is erg goed!

Daan

David vroeg mij vooral wat ik zelf wilde doen, nam mijn klacht serieus en paste de oefeningen aan op mijn vaardigheden en pijnklachten.

Verder gewoon hele prettige en aardige vent,...

Verder gewoon hele prettige en aardige vent, voor mij ook belangrijk. Hij stelde mij goed op mijn gemak en straalt ook rust uit.

Hij wist me heel goed te helpen en als gevolg daarvan waren mijn klachten binnen 48 uur aanzienlijke verminderd en na 72 uur verdwenen

Betrokken en deskundige opstelling. Prettige behandelaar.

Belangrijkste overwegingen( staat eigenlijk in de vragenlijst) : ft nam klachten zeker serieus en speelde in qua oefeningen op bewegingen die ik tijdens het beoefenen van mijn hobby doe. Dit bleek... Belangrijkste overwegingen( staat eigenlijk in de vragenlijst) : ft nam klachten zeker serieus en speelde in qua oefeningen op bewegingen die ik tijdens het beoefenen van mijn hobby doe. Dit bleek in de praktijk goed te werken en had er veel baat bij.