Henneke van Wijk

Goede aanwijzingen hoe ik thuis moet oefenen. Goede uit leg.leuk om mee samen te werken.

Kirsten hoeffnagel

Laagdrempelig/ veel uitleg over spieren ed en verband ertussen/ straalde rust uit/ prettig in samen overleggen aanpak

Hetty Rood

Voldoende aandacht voor mijn klacht. Goede uitleg en begeleiding.

Tineke

Helder, behulpzaam, doeltreffend, vriendelijk. Top. Tip:volgende keer even benoemen dat de behandeling ook in joggingbroek kan . Zonder kleedhokje in deze ruimte voelt dat prettiger

Estia

Vriendelijk, deskundig, probleem goed opgelost en goed voorbereid op wat ik kon verwachten

Annelie Mindrup

Mijn fysiotherapeut is Johan horst hij is betrouwbaar lief heeft een luisterend oor en zet zich in voor mijn gezondheid hij is een doorzetter en geeft altijd raad en hulp aan mij. Zo ben ik vaak... Mijn fysiotherapeut is Johan horst hij is betrouwbaar lief heeft een luisterend oor en zet zich in voor mijn gezondheid hij is een doorzetter en geeft altijd raad en hulp aan mij. Zo ben ik vaak snel van mijn klachten af

Taveernelaan 17, Bosch en Duin

Kan goed luisteren naar de klachten en past zijn behandeling aan de ernst van de klachten.

Rianne

Sanne van Wageningen luistert naar wat je nodig hebt. Ik had eerder fysiotherapie gehad en Sanne heeft een goed beeld van de klachten die al zijn verholpen en de klachten die nog verholpen moeten... Sanne van Wageningen luistert naar wat je nodig hebt. Ik had eerder fysiotherapie gehad en Sanne heeft een goed beeld van de klachten die al zijn verholpen en de klachten die nog verholpen moeten worden. Ze gaf goede huiswerkopdrachten, beantwoordde veel vragen, ze heeft mij geholpen om een beter zelfbeeld te krijgen en ik kon open met haar praten over seksualiteit.

Dellie op de Hoek

Mijn fysio doet alles voor mij wat nodig is.
Het is een zeer belangrijk persoon voor mij.o
Omdat ik geregeld zorg nodig heb en we er altijd samen uit komen,
ook als ik een andere...
Mijn fysio doet alles voor mij wat nodig is.
Het is een zeer belangrijk persoon voor mij.o
Omdat ik geregeld zorg nodig heb en we er altijd samen uit komen,
ook als ik een andere behandeling wens dan mijn fysio mij kan geven....

Boy

Er werd goed voor mij gezorgd en naast mijn rugklachten gaf hij mij ook advies op stress niveau. Dit is uiteindelijk mijn probleem wat rugklachten heeft veroorzaakt