Ineke van den Hengel

Ik was slecht toen ik er kwam, na een ongeluk met mijn hoofd, hij liet aan mij uiteindelijk over of ik nog door wilde gaan of stoppen, dacht mee met me en na 1,5 jaar ben ik weer zover hersteld, dat... Ik was slecht toen ik er kwam, na een ongeluk met mijn hoofd, hij liet aan mij uiteindelijk over of ik nog door wilde gaan of stoppen, dacht mee met me en na 1,5 jaar ben ik weer zover hersteld, dat ik het weer zelf kan doen, pluim voor Eric

Stolk

Zei was zeer duidelijk . En gaf veel handige tips tussen door. Vertelde mij ook veel over mijn rug. Zeer tevreden dus.

Els Brands

Zij heeft er voor gezorgd dat het na 2 jaar modderen weer beter gaat.

Ton van Kouteren

Klachten zijn verdwenen plus dat zij mij snel begreep en de "vinger op de zere plek wist te leggen".

Kitty Tobias

Neem te tijd om mij te horen en vragen te stellen over mijn klacht/probleem. Legt mij heel goed uit (jip&janneketaal)waar het uiteindelijk vandaan komt/wat de oorzaak zou kunnen zijn. En is altijd... Neem te tijd om mij te horen en vragen te stellen over mijn klacht/probleem. Legt mij heel goed uit (jip&janneketaal)waar het uiteindelijk vandaan komt/wat de oorzaak zou kunnen zijn. En is altijd eerlijk over zijn bevinding/oplossing en of je verder zou moeten naar ziekenhuis of iets dergelijks. Verteld mij heel goed wat hij eraan gaat doen, en met welke methode hij gaat werken.

Nellie vonk -v.d.veen

Ik had vertrouwen in haar en ze heeft me goed behandeld en regelmatig ook gerust gesteld

Paul oeldrich

Professionaliteit en kwaliteit erg goed!

JOHN VOLTEN

ZIE DE VRAGEN LIJST DAT IS WEL DUIDELIJK. JELMER WEET WAAR HIJ OVER PRAAT EN OVER MIJN KLACHT WAS DE PROGNOSE DUIDELIJK GESCHETST.