Willemijn van den Berg

Ik werd vriendelijk behandeld, kreeg duidelijke uitleg over de oorzaak van mijn klachten en over de oefeningen. Mijn klachten zijn vrijwel weg.

Willem Pijl

Uiterst correct, vriendelijk en professioneel behandeld door Corinne Kroon: Complement voor zo een zorgverlener !

Hans Bartelson

Ik ga er van uit dat ik een 8 op school altijd prima vond!

Wim van Hal

Uitstekende fysiotherapeut. Fijne praktijk.

Janette Faber

Bij een 10 kan je niets meer verbeteren dat is niet motiverend, een 9 is super goed, na enkele behandelingen kan ik er weer beter tegen. Is er later weer een behandeling nodig dan maak ik opnieuw... Bij een 10 kan je niets meer verbeteren dat is niet motiverend, een 9 is super goed, na enkele behandelingen kan ik er weer beter tegen. Is er later weer een behandeling nodig dan maak ik opnieuw een afspraak, dit voelt goed.

Hinde

Ik vind haar (fysiotherapeut) heel kundig en ze weet precies wat zij doet. Zij weet precies die punten te traceren en te behandelen. Daardoor ben ik van mijn klachten afgekomen. Goede communicatie.... Ik vind haar (fysiotherapeut) heel kundig en ze weet precies wat zij doet. Zij weet precies die punten te traceren en te behandelen. Daardoor ben ik van mijn klachten afgekomen. Goede communicatie. Vriendelijk en prettig persoon.