H van der made

Goede uitleg voor en tijdens de behandeling

Marleen Engeler

Het is mogelijk niet haalbaar om geheel van de klachten af te komen. Ze was op een punt aangekomen, dat er een stilstand leek te zijn aan de verbeteringen. ze mag van mij heus een tien, maar ik zeg... Het is mogelijk niet haalbaar om geheel van de klachten af te komen. Ze was op een punt aangekomen, dat er een stilstand leek te zijn aan de verbeteringen. ze mag van mij heus een tien, maar ik zeg een 8 omdat ik niet van de klachten af ben en ik denk niet, dat dat door haar komt. Ik ben naar een osteopaat gegaan in de hoop, dat een compleet andere aanpak misschien nog wat meer verbetering zal brengen, daar door ben ik gestopt voorlopig met de fysiotherapie, dat kan niet tegelijk...

Henk volkers

Hij is te bereiken .en duidelijk .hij zei dat het land kan duren en door moet gaan met oefeningen

Juan Bak

Ze begrijpt me houd heel veel zorg en belangstelling wanneer ik terug kom. Ze bespreekt van alles maar doet ook een stap terug wanneer het niet gaat.
Ik ben zeer te spreken over hoe mijn...
Ik ben zeer te spreken over hoe mijn fysiotherapeut handelt

Monique

Eline is deskundig, hield rekening met mijn wensen en verwachtingen. Is prettig in de omgang

Ton

Klacht verholpen, ook eerdere klachten in verleden zijn verholpen.

Pascal Beekmans

Ze luistert goed naar wat ik vertel over mijn klachten, wat mijn doelen zijn en past daar de behandeling op aan. Prettige communicatie, waarbij ik als persoon en de klachten die ik ervaar centraal... Ze luistert goed naar wat ik vertel over mijn klachten, wat mijn doelen zijn en past daar de behandeling op aan. Prettige communicatie, waarbij ik als persoon en de klachten die ik ervaar centraal staan.

Danielle

Hij weet waar hij over praat en zorgt voor oplossingen

Rini de Weijze

Mevr. Carla Bruin is een uitstekende fysiotherapeut met begrip voor de situatie.