Juan Bak

Ze begrijpt me houd heel veel zorg en belangstelling wanneer ik terug kom. Ze bespreekt van alles maar doet ook een stap terug wanneer het niet gaat.
Ik ben zeer te spreken over hoe mijn...
Ik ben zeer te spreken over hoe mijn fysiotherapeut handelt

Monique

Eline is deskundig, hield rekening met mijn wensen en verwachtingen. Is prettig in de omgang

Ton

Klacht verholpen, ook eerdere klachten in verleden zijn verholpen.

Pascal Beekmans

Ze luistert goed naar wat ik vertel over mijn klachten, wat mijn doelen zijn en past daar de behandeling op aan. Prettige communicatie, waarbij ik als persoon en de klachten die ik ervaar centraal... Ze luistert goed naar wat ik vertel over mijn klachten, wat mijn doelen zijn en past daar de behandeling op aan. Prettige communicatie, waarbij ik als persoon en de klachten die ik ervaar centraal staan.

Danielle

Hij weet waar hij over praat en zorgt voor oplossingen

Rini de Weijze

Mevr. Carla Bruin is een uitstekende fysiotherapeut met begrip voor de situatie.

Frank van der Horst

Prettige deskundige diagnose en behandelplan. Tot nu toe altijd goede resultaten geboekt.

Jack Kramer

Haast geen wachttijd, in mijn geval zelfs dezelfde dag! Alle therapeuten in de praktijk zijn vriendelijk, meelevend, professioneel en sociaal.

Vince

Eline nam mijn klachten heel serieus en op relatief korte termijn heeft zij mij ook van mijn klachten af geholpen. Het ziekenhuis begreep nooit wat mijn klachten waren, toen ik bij Eline kwam werd... Eline nam mijn klachten heel serieus en op relatief korte termijn heeft zij mij ook van mijn klachten af geholpen. Het ziekenhuis begreep nooit wat mijn klachten waren, toen ik bij Eline kwam werd er zoveel duidelijk. Je merkt hoeveel kennis zij heeft. Bedankt!