Prettig in omgang, goed met overleg, luistert stelt behandeling voor en vraagt naar het resultaat.

Ik word door haar gestimuleerd om mijn oefeningen te doen

Hij kent zoveel technieken om mijn veerkracht toch te verbeteren. Hij weet mij te stimuleren zelf aan de slag te gaan met sporten en oefeningen

Erna Reijnders

Deskundig, betrokken , enthousiast, vriendelijk, stimulerend zijn woorden die bij me op komen als ik aan de maanden lange periode denk die ik in de praktijk heb doorgebracht . Merken dat ik serieus... Deskundig, betrokken , enthousiast, vriendelijk, stimulerend zijn woorden die bij me op komen als ik aan de maanden lange periode denk die ik in de praktijk heb doorgebracht . Merken dat ik serieus genomen werd, dat er overleg onderling over behandeling was, goede vervanging bij vakantie kortom nooit een straf om te komen. Dank jullie wel ALLEMAAL maar vooral Jaap en Stijn groet Erna Reijnders

Doelgerichte aanpak, goed onderzoek vooraf
het probleem was simpel en snel opgelost met de juiste oefening
geen last meer

Als iemand knieklachten heeft en een fysio zoekt . Omdat ik vertrouwen heb in Stijn

M Kotte

Vooral het begrip van de fysiotherapeut en de uitleg over de mogelijkheden waren belangrijk voor mij