Rien

Werd vaak gestoord onder behandeling zeer vervelend !

Riet

Begripvol, duidelijk en goede diagnose en behandelplan

Jan KoK

Zij gaf precies aan welke oefeningen ik moest doen, en een schema dat ik moest volgen.
Blessure was in korte tijd over SUPER .

Annemieke van der Meer

Bekkenbodemklachten na bevalling: goede adviezen en informatie. Er werd serieus geluisterd en oefeningen meegegeven die pasten bij mijn thuissituatie en mogelijkheden. Zorg op maat is prima dus! Ik... Bekkenbodemklachten na bevalling: goede adviezen en informatie. Er werd serieus geluisterd en oefeningen meegegeven die pasten bij mijn thuissituatie en mogelijkheden. Zorg op maat is prima dus! Ik was erg tevreden over de vriendelijke en kundige bejegening van Sandra en er was meerdere keren nog telefonisch en mailcontact over vorderingen en punten op de i qua oefenen. Ik ben zeer zeer tevreden ondanks dat er minimale verbetering mogelijk is qua klachten.

Jan Tol

Omdat de fysiotherapeut specifieke kennis heeft op dit terrein en mij daarbij uitstekend helpt.

Simone

Ik kwam ziek met een borst ontsteking binnen en ze hebben me goed geholpen en pijnloos geholpen. En kreeg ook nog een brief mee waar allemaal tips op stonden. Helemaal super??