Tally Katuin

Ik ben hartstikke tevreden met Alex .Hij is heel aardig, behulpzaam en helpt heel goed bij mijn klachten.

Sharon Roos

Jitske kwam bij ons met voorkennis van het ziekenhuis, wij als ouders zagen het heel anders in dan het ziekenhuis. Zij heeft objectief kunnen kijken naar Mason zelf en niet zich laten leiden door... Jitske kwam bij ons met voorkennis van het ziekenhuis, wij als ouders zagen het heel anders in dan het ziekenhuis. Zij heeft objectief kunnen kijken naar Mason zelf en niet zich laten leiden door wat het ziekenhuis vond. En daarom kunnen luisteren naar ons als ouders! En heeft gedaan wat het beste is voor onze zoon.

Wil de boer

Hij motiveerd mij even goed om een grootte wandeling te maken

Ingrid Vringer

Goede behandeling en juiste instructies voor oefeningen soms zelfs ondersteund met uitleg op papier.

Marianne Scholten

Prettig en duidelijk geholpen. Soms kwam ze wat onzeker over. Jong en nieuw in de praktijk.

Marjanne

Ik werd serieus genomen en gerustgesteld. Ook heeft het geholpen dat mijn klachten werden genormaliseerd. Daarbij heb ik goede oefeningen gekregen waardoor de klachten snel verbeterden. Ik had al... Ik werd serieus genomen en gerustgesteld. Ook heeft het geholpen dat mijn klachten werden genormaliseerd. Daarbij heb ik goede oefeningen gekregen waardoor de klachten snel verbeterden. Ik had al minstens een half jaar lang last van klachten die met oefeningen/masseren na twee dagen afnamen.

P Wagenaar

Kan goed luisteren ziet, in wat er moet gebeuren heeft een holistische kijk op het geheel. Aan rader.

Erik lambeek

De fysiotherapeut begreep mijn klachten en deed uitvoerig onderzoek. Hij keek verder dan alleen de klacht en gaf goede adviezen.
Hij nam mijn zorg weg over mogelijk blijvend letsel, maar gaf...
Hij nam mijn zorg weg over mogelijk blijvend letsel, maar gaf wel aan dat hij geen medische uitspraken deed. Binnen een maand zodanig hersteld dat de pijnklachten niet of nauwelijks meer aanwezig waren.