P.J Beilschmidt

Begeleiding is echt goed ook als ik vrij train altijd controle elke behandeling wordt gedocumenteerd zodat altijd terug gekeken kan worden.

Net zoals bij eerdere behandelingen van een andere klacht heeft de fysiotherapeut ook ditmaal helder en duidelijk gecommuniceerd over het probleem dat ik had en een juiste diagnose gesteld. Met 2... Net zoals bij eerdere behandelingen van een andere klacht heeft de fysiotherapeut ook ditmaal helder en duidelijk gecommuniceerd over het probleem dat ik had en een juiste diagnose gesteld. Met 2 behandelingen en oefentherapie thuis was is van de klachten af.

Het begon bij goed bereikbaar, snelle antwoorden via de mail en telefonische afspraken goed nagekomen. De therapeut snapte ook de psychische kant van mijn fysieke letsel en eventuele operatie goed,... Het begon bij goed bereikbaar, snelle antwoorden via de mail en telefonische afspraken goed nagekomen. De therapeut snapte ook de psychische kant van mijn fysieke letsel en eventuele operatie goed, en besprak uitvoerig en deskundig de mogelijke opties. Vriendelijk en innemend mens, zowel naar mij als naar mijn vader die me begeleidde. Bijzonder goede uitleg.

Het was voor mij de eerste keer sporten . Ik vind het heel leuk en blijf het een keer per week doen. Ook ben ik minder kortademig en heb veel meer energie .