Ze is empathisch, vroeg de klachten goed uit, legde uit welke behandelvormen er waren en gaf oefeningen voor thuis. Kortom: deskundige fysio.

Hij luisterde goed naar mijn klachten en besprak het behandelplan. Hij was altijd eerlijk over resultaat en ook eerlijk toen hij zelf aangaf dat de pot met ideeën even leeg was en dat ik terug moest... Hij luisterde goed naar mijn klachten en besprak het behandelplan. Hij was altijd eerlijk over resultaat en ook eerlijk toen hij zelf aangaf dat de pot met ideeën even leeg was en dat ik terug moest naar de huisarts om aan mijn pijnlevel te werken.

Cees bood mij telkens het luisterende oor en stemde de behandeling hierop af. Ik voelde me zeer gehoord en gesteund en heb veel gehad aan zowel de theoretische uitleg van wat er met mij aan de hand... Cees bood mij telkens het luisterende oor en stemde de behandeling hierop af. Ik voelde me zeer gehoord en gesteund en heb veel gehad aan zowel de theoretische uitleg van wat er met mij aan de hand was als aan de oefeningen. Ik voelde me ook volledig op mijn gemak bij Cees.

Heldere communicatie, uitzetten van duidelijke koers, realistische verwachtingen

Te korte behandeling en geen gesprek over waarvoor ik ben gekomen hoe nu verder. Nu het ziekenhuis bellen en vragen wat nu te doen

Deskundig, betrokken en ruimte voor een praatje

Omdat hij goed uitleg wat je thuis zelf allemaal kan doen.