Joni Neelen

Fleur is een fantastische, pragmatische fysiotherapeut die met je begaan is en zo goed mogelijk meedenkt om je herstel efficiënt voor elkaar te krijgen vanuit een realistisch oogpunt. Ze is kundig,... Fleur is een fantastische, pragmatische fysiotherapeut die met je begaan is en zo goed mogelijk meedenkt om je herstel efficiënt voor elkaar te krijgen vanuit een realistisch oogpunt. Ze is kundig, prettig en kordaat in de omgang en weet je wanneer nodig te enthousiasmeren om net die extra stap te zetten. Ik ben zeer tevreden over de begeleiding door Fleur.

Te veel oefeningen tegelijk opgeven bij oudere. Geen duidelijke uitleg. Vergat de oefeningen te mailen na mijn verzoek.
Zei dat ik op een mat moet oefenen terwijl hij mij moest helpen...
Zei dat ik op een mat moet oefenen terwijl hij mij moest helpen overeind te komen. Hij maakte regelmatig ontactische opmerkingen.

Je hebt veel kennis, weet wat je doet. Je bent prettig in de omgang

Arie Klomp

Zeer betrokken, zoekt echt naar oplossingen, en zeer kundig

Sb van Nieuwenhuizen

Therapeut die haar vak verstaat, weet waar ze het over heeft door oa eigen ervaring.

Dat is toch al in voorafgaande vragen duidelijk gemaakt? Serieus nemen, deskundigheid, uitleg etc.

Prima praktijk en kundige en ook gezellige fysiotherapeuten. De mens staat op 1.