Goede behandeling, luisterend oor, geen klachten meer

Er werd goed naar mijn fysieke klacht gekeken en iedere behandeling bekeken we samen opnieuw of de behandeling het juiste resultaat gaf. Hier en daar werd bij gestuurd als dat nodig was. Daarnaast... Er werd goed naar mijn fysieke klacht gekeken en iedere behandeling bekeken we samen opnieuw of de behandeling het juiste resultaat gaf. Hier en daar werd bij gestuurd als dat nodig was. Daarnaast voelde ik me ook om mijn gemak omdat het gezellig was, de afspraken netjes op tijd waren en bij de ene keer dat mijn fysiotherapeut ziek was, hoorde ik dat vroeg in de ochtend via de mail en werd er diezelfde dag nog een nieuwe afspraak gemaakt, zo fijn!

Mijn therapeut is vriendelijk. Komt haar afspraken na en heeft begrip voor mijn situatie. Ik heb meerdere therapeuten bij jullie gehad en ben tot nu toe altijd tevreden geweest. Allemaal hele lieve... Mijn therapeut is vriendelijk. Komt haar afspraken na en heeft begrip voor mijn situatie. Ik heb meerdere therapeuten bij jullie gehad en ben tot nu toe altijd tevreden geweest. Allemaal hele lieve meiden!

Goed luisteren, samen naar een oplossing zoeken, maar ook terugkoppelen en kijken wat er nog gedaan zou kunnen worden.

Ik vond het een fijne professionele therapeut die mij goed heeft geprobeerd te helpen, maar helaas weinig kon doen aan de onderliggende oorzaak. Maar dat nam niet weg dat hij me goed heeft geholpen.

Ze is kundig , denkt mee en geeft ook goed advies