Ze is zeer bedreven, weet precies wat ze doet en legt alles goed uit. Daarnaast een sympatieke vrouw. Ik heb speciaal naar haar gevraagd.

De fysiotherapeut nam wel de tijd om te luisteren, en kwam met advies om te oefenen, maar mijn ervaring is dat ik meer baad heb met een stevige sportmassage , maar dat kon of mocht niet

Nee. Ik heb de behandeling tijdelijk moeten stoppen ivm gebroken enkel.
Ik ga binnenkort weer verder met behandeling

Deskundig en vakbekwaam met als resultaat goede resultaatgerichte behandeling

Jan-Kees Rusman

De fysiotherapeut is een zeer deskundige fysiotherapeut. Ze stelt de juiste diagnose en maakt vervolgens een goed behandelplan. Tijdens de behandelingen kijkt ze goed of de oefeningen juist worden... De fysiotherapeut is een zeer deskundige fysiotherapeut. Ze stelt de juiste diagnose en maakt vervolgens een goed behandelplan. Tijdens de behandelingen kijkt ze goed of de oefeningen juist worden gedaan en geeft de juiste motivatie om ze te doen. Ze heeft alle klachten tijdens de gehele behandeling steeds serieus genomen. Daarnaast is ze een gezellig persoon met een portie goede humor.

Kennis van zaken. Ook emotioneel, psychisch zeer goed begeleid

Ik voelde mij erg begrepen door mijn fysiotherapeut en voelde mij op mijn gemak om alles te delen wat betreft mijn klachten en het thema daar omheen.

Jody begeleidt mij goed en legt dingen goed uit. Ik heb vertrouwen in haar.