Zeer vriendelijk, duidelijk en goed in haar werk

Bianca Van der Gun

Ik had de vragenlijst al verzonden dus mogelijk ontvangt u deze uitleg 2 x.

Ik had de vragenlijst al verzonden dus mogelijk ontvangt u deze uitleg 2 x.

Uitstekende behandelingen gehad bij Rens. Luistert naar je verhaal, vertelt wat hij gaat doen, in het begin erg pijnlijk. Vooral de gezichtsmassages bij de kaakspier. Uiteindelijk ook dry needling behandelingen gehad. Ik wist voorheen niet dat je fysiotherapie kon krijgen voorde spier achter je oor ( kaakspier dus). Rens geeft duidelijk aan wat er mogelijk is bij dry needling. Waar hij voldoende voor geschoold is en waar nog niet. Ook het draaien van mijn nek vond ik heel erg spannend, maar durfde wel te vertrouwen op de kennis en kunde van Rens.
De behandelingen gingen altijd gepaard met heel veel humor. Ik hou daarvan. Het hoeft voor mij niet altijd zo serieus, al werd ik wel serieus geholpen. Hou ervan als mensen de lat hoog hebben liggen en echt ergens voor gaan. Samen met Rens de brief voor de huisarts geschreven. Dit getuigd van openheid naar mij als patiënt. Ook vroeg hij persoonlijk al om een beoordeling na de laatste behandeling. Dat vind ik knap. Hoewel ik zeer tevreden ben, moet je het ook kunnen accepteren als iemand niet tevreden is en het gesprek aangaan. Dat kan heel moeilijk zijn voor behandelaar alsmede de patiënt.
Goede service aan de telefoon en mail met Kitty, ( dank je wel topper !) altijd heel gezellig en ook de behandelingen waren vol humor en heb ik bijzonder veel gelachen wat mij ook erg goed heeft gedaan.

Ik wens alle medewerkers van de praktijk nog een fantastisch mooi laatste stukje van 2023 en een heel mooi 2024. Ik hoop dat ik supergezond blijf en nooit meer fysiotherapie nodig heb, maar mocht het wel zo zijn, dan ben ik er gewoon weer. Owja. En die gezichtsmassages ga ik, nadat het niet meer zo pijnlijk was, wel missen hoor. Haha.

Paul van Dijk

Vriendelijke en bekwame fysiotherapeut. Wist snel de pijnpunten te vinden en behandelingsplan op te stellen. Zeer bedreven in behandeling met dry needling therapie hetgeen mij enorm heeft geholpen... Vriendelijke en bekwame fysiotherapeut. Wist snel de pijnpunten te vinden en behandelingsplan op te stellen. Zeer bedreven in behandeling met dry needling therapie hetgeen mij enorm heeft geholpen m.b.t. klachten bestrijding.

Ik zou hem aanbevelen wanneer mensen last hebben van psycho-somatische problematiek.

Erg deskundig in haar vakgebied en ook nog super vriendelijke en flexibel.

Luisterend oor, veel kennis, werkt stipt op tijd, prettige persoonlijkheid.

De vriendelijkheid, luisteren, begrip, vakkundigheid, kennis, eigenlijk het totale pakket! Ik heb nooit eerder zoveel vertrouwen in een fysiotherapeut gehad als bij deze therapeut.

Zij weet precies me klacht en de behandeling is bij haar altijd heel goed dat het aanslaat daarom wil ik altijd bij haar Ze is altijd heel vriendelijk

Fleur is een zeer vriendelijke, fysiotherapeut, ze neemt je serieus en heeft me goed geholpen en goede adviezen gegeven. Ik heb niks negatiefs ervaren bij haar.