Ze luisteren naar je geven je goede uitleg en wat mij bijzonder opviel Vera kon mijn lichaam lezen heel bijzonder

Prima begeleiding en uitleg
Behandeling geslaagd

Goed luisteren, heel deskundig, empatisch en de juiste behandeling voor mijn pijnklachten

Als iemand fijne professionele hulp nodig heeft van een kundige fysiotherapeut.

Wim A.M. van Doorn

De therapeut paste steeds de goede behandeling toe, wat soms ook veel pijn gaf. Zijn advies was na een aantal behandelingen om in de fitnessruimte onder zijn leiding verder te gaan. Alles geeft mij... De therapeut paste steeds de goede behandeling toe, wat soms ook veel pijn gaf. Zijn advies was na een aantal behandelingen om in de fitnessruimte onder zijn leiding verder te gaan. Alles geeft mij een heel goed gevoel!

Ligt waarschijnlijk aan mijn klacht, moet naar de orthopeed

Sofie heeft me goed geholpen en vroeg altijd hoe het was gegaan. Ook gaf ze me oefeningen voor thuis mee, wat ik heel fijn vond!

Deskundigheid, samen de behandeling bespreken, klachten worden serieus genomen, vriendelijk en betrokken

Thijs heeft mij behandelt na een ongeval waarbij ik serieus aan de schouder gewond ben geraakt. Hij heeft mij zo goed en zo kwaad als het ging behoorlijk en vakkundig opgelapt. Petje af voor hem.... Thijs heeft mij behandelt na een ongeval waarbij ik serieus aan de schouder gewond ben geraakt. Hij heeft mij zo goed en zo kwaad als het ging behoorlijk en vakkundig opgelapt. Petje af voor hem. Mocht het nodig zijn dan staat hij ook weer voor mij klaar.