Aandacht voor de patiënt en een goede feedback op het proces. Fysiotherapeut is een positief persoon.

Zij begreep mijn angsten en begeleidde mij daar heel goed in.

Respect, duidelijke uitleg bij oefeningen. Respect voor mijn dochter haar ruimte. Haar rust en geduld heeft mijn dochter echt onwijs geholpen in haar motorische ontwikkeling. Ik zou haar bij... Respect, duidelijke uitleg bij oefeningen. Respect voor mijn dochter haar ruimte. Haar rust en geduld heeft mijn dochter echt onwijs geholpen in haar motorische ontwikkeling. Ik zou haar bij iedereen aanraden

Tineke Zandvliet-Ploegstra

Zoë heeft mij op een heel positieve professionele wijze door het traject heen begeleid. Ze nam mijn klachten serieus en wist mij gerust te stellen. Door haar vakkundige advies en begeleiding kon ik... Zoë heeft mij op een heel positieve professionele wijze door het traject heen begeleid. Ze nam mijn klachten serieus en wist mij gerust te stellen. Door haar vakkundige advies en begeleiding kon ik met behulp van oefeningen aan de slag en was ik redelijk snel weer op weg naar herstel.

Jitske heeft veel kennis en staat open voor vragen. Ze legt alles duidelijk uit en het belangrijkste: ze is heel lief en rustig naar mijn kind toe.

Denkt goed met je mee. Is een voorstander om ook advies van een andere kant te horen