Er wordt naar de geluisterd en gekeken hoe het probleem aan te pakken is. Bij de 2de afspraak is er bij mij uitgekomen dat kaakfysio voor mij niet de juiste oplossing was. Wel mocht ik terug komen... Er wordt naar de geluisterd en gekeken hoe het probleem aan te pakken is. Bij de 2de afspraak is er bij mij uitgekomen dat kaakfysio voor mij niet de juiste oplossing was. Wel mocht ik terug komen mocht het nodig zijn

Vriendelijk, neemt je klachten serieus. In overleg bepalen we samen hoe het vervolg eruit ziet.

Deskundig en prettig in de omgang Heeft ook aanvullend gezorgd voor behandelingen masseur

Deskundigheid,vriendelijkheid en inlevingsvermogen

Pim luistert goed naar je klachten. Heeft uitgebreide kennis over het menselijk lichaam. Kan deze kennis ook terug vertalen naar eenvoudige taal zodat cliént het begrijpt. Pim heeft verschillende... Pim luistert goed naar je klachten. Heeft uitgebreide kennis over het menselijk lichaam. Kan deze kennis ook terug vertalen naar eenvoudige taal zodat cliént het begrijpt. Pim heeft verschillende methodes voor behandeling en overlegt met je wat hij denkt het beste voor je zal zijn. Kortom je wordt gehoord en je wordt goed behandeld wat wil je nog meer!!

Marian schoenmakers

Legt alles goed uit, en luisterde ook naar de klant. Door goed naar de klant te luisteren weet ze hoe ver ze kan gaan, en wat eventueel moet worden aangepast.

Hij wist me duidelijk uit te leggen wat de oorzaak was en waarom hij voor de behandeling koos die hij deed

Jack Burg

Specialistische kennis en ervaring op het gebied van hoofdpijn behandeling.